کد خبر : 47482
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶

انفجار شدید در کارخانه صبا باتری گرمسار/افزایش تعداد مصدومان به ۱۹ نفر

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایسنا دراین باره گفت: دقایقی پیش خبر انفجار در کارخانه صبا باتری گرمسار به مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد که در پی آن بالگرد اورژانس، اتوبوس آمبولانس و ۱۰ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد. وی با بیان اینکه عملیات

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایسنا دراین باره گفت: دقایقی پیش خبر انفجار در کارخانه صبا باتری گرمسار به مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد که در پی آن بالگرد اورژانس، اتوبوس آمبولانس و ۱۰ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه عملیات در این محل ادامه دارد، گفت: در حال حاضر ۴ مصدوم این حادثه به بیمارستان منتقل شده‌اند و استقرار عوامل اورژانس در محل ادامه دارد.

همچنین شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به این حادثه گفت: این حادثه در ساعت ۱۵:۴۵ رخ داد و در پی آن تا کنون ۱۷ نفر مصدوم شده اند و عملیات امدادو نجات همچنان ادامه دارد.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور همچنین از افزایش تعداد مصدومان حادثه انفجار کارخانه صبا باتری خبر داد و گفت: تعداد مصدومان به ۱۹ نفر افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: ٢ نفر از این مصدومان به وسیله بالگرد به مراکز درمانی استان سمنان منتقل شدند.

اخبار تکمیلی از شمار حادثه دیدگان احتمالی این حادثه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.