کد خبر : 48972
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷

انجام رژه خودرویی در سالروز ورود امام خمینی(ره)

رژه خودرویی در سالروز ورود امام به میهن در اهواز انجام شد.

رژه خودرویی در سالروز ورود امام به میهن در اهواز انجام شد.

صبح امروز به مناسبت آغاز دهه فجر و سالروز ورود امام راحل به میهن، خودروهای تاکسی تلفنی اقدام به انجام رژه خودرویی کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی آفتاب کارون، رئیس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه (تاکسی تلفنی) اهواز گفت: صبح امروز همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور رژه خودرویی اعضای این صنف با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه های گل و گیاه و ثبت تصاویر خبری توسط صنف عکاسان و فیلمبردارن اهواز برگزار شد.

عارف بنی طرفی افزود: این مراسم با حضور موتور سواران بسیجی در سطح خیابان های شهر اهواز برگزار شد. حمل پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران توسط موتورسواران و تزئین خودروها به پرچم‌های ویژه دهه فجر و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، فضای خاص و انقلابی به این مراسم داده بود.

وی گفت: بیش از۱۰ سال است که مراسم استقبال نمادین بزرگداشت یوم الله ۱۲ بهمن همزمان با ورود امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی  را جشن می گیریم. مسیر رژه خودرویی که متشکل از خودروهای  اعضای صنف تاکسی تلفنی می باشد از فرودگاه اهواز آغاز و تا  بهشت زهرا  با  گلباران  مزار شهدا  و بیعت مجدد با نماینده ولی فقیه پایان می یابد.

رییس  اتحادیه اتومبیل کرایه با بیان اینکه در اهواز حدود بیش از ۵۰۰ واحد تاکسی تلفنی وجود دارد گفت: در واحد های صنفی تحت پوشش این اتحادیه بیش از۲۰ هزار راننده با خودروهای  آژانس با آرم وعلائم مشخصه، بصورت شبانه روزی خدمات جابجایی مسافرین درون و برون شهری را با ایجاد امنیت و اطمینان انجام می دهند.

عارف بنی طرفی افزود: هر ساله  با آغاز گرامیداشت مراسم دهه فجر و سالگرد ورود امام خمینی بیشترین تقاضا را از سوی رانندگان، جهت حضور در  رژه ۱۲ بهمن را بصورت داوطلبانه داریم.

 

عارف بنی طرفی رئیس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه (تاکسی تلفنی) اهواز

 

 

 

 

خبرنگار آفتاب کارون / نیما مومن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.