تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸

امیرحسین برهمند: علاقمند به حضور در کمیسیون عمران هستم/ مردم آینده خود را در انتخابات به حراج نگذارند

امیرحسین برهمند: علاقمند به حضور در کمیسیون عمران هستم/ مردم آینده خود را در انتخابات به حراج نگذارند

مهندس امیر حسین برهمند کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز از علاقمندی حضورش در کمیسیون عمران و زیباسازی شهری خبر داد.

آقتاب کارون:

مهندس امیر حسین برهمند کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز از علاقمندی حضورش در کمیسیون عمران و زیباسازی شهری خبر داد.
وی گفت: ما اکنون در موضوع رنگ آمیزی در یک بخش به نتیجه رسیده ایم و به یک علم در زیباسازی شهری رسیده ایم که موضوع رنگ آمیزی جدول ها، پل ها و ایستگاه های اتوبوس به چشم می آید، اما خوب متاسفانه سالیانه این اتفاق تکرار می شود و هزینه های بسیار فراوانی را بر دوش شهرداری می گذارد.
این کاندیدا ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز گفت: ما این علم را داریم که با تکنولوژی هایی که در اختیار صنعتگرانمان است رنگ آمیزی و استحکامی در جداول و ایستگاه های اتوبوس و پل ها برسیم که تا ۱۲ سال تنها با یک شستشو نیاز به بازسازی و تغییر نداشته باشند و از هزینه های اضافی جلوگیری به عمل می آورد.
همچنین امیدوارم در صورت راه یابی به شورا بتوانیم در زمینه عمران و زیباسازی شهر دست به اقداماتی بزنیم که شهروندان تغییر و تحول را در شهر احساس کنند.
برهمند در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به بداخلاقی هایی که در زمینه خرید رای می شود گفت: من هرگز دست به چنین کاری نخواهم زد، زیرا طی یک سال گذشته دیدارها و نشست های فراوانی با اقوام مختلف در جای جای اهواز داشته ام و انها را تشویق به این کار کرده ام که نه رای بلکه خود را به قیمت ناچیز برای ۴ سال نفروشند و در این راهی که قدم برداشته ام خدا را شکر تاکنون موفق بوده ام.
وی ادامه داد: به عقیده من مردم قابل خرید و فروش نیستند، من اعتقاد دارم آینده شهر نباید خرید و فروش شود به این دلیل که می خواهیم وارد شورای شهر شویم، اتفاقا بسیاری از مردم بعد از بیان دیدگاه هایم در خصوص عدم خرید و فروش رای مرا حمایت کردند و قطعا اگر وارد شورای شهر شدم با عملکرد مثبتی که از خود به جای می گذارم باعث می شوم در دوره های آینده هم مردم به این باور برسند که افرادی که بدون هزینه قصد خدمت را دارند مورد حمایت قرار گیرند، نه آنهایی که با هزینه های میلیاردی تصمیم گرفته اند وارد شورا شوند.
من فکر می کنم بتوانم با عملکردم فرهنگ سازی در عدم واگذاری ۴ سال آینده یک شهر را در قبال مبلغی ناچیز نهادینه کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.