کد خبر : 55552
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸

عضو هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان:

اقتصاد مردمی منجر به جهش تولید می شود / جهش تولید نیازمند مشارکت مردم است / جهش تولید باعث خودکفایی اقتصادی می شود

اقتصاد مردمی منجر به جهش تولید می شود / جهش تولید نیازمند مشارکت مردم است / جهش تولید باعث خودکفایی اقتصادی می شود
اقتصاد مردمی منجر به جهش تولید می شود

عضو هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان با اشاره به نامگذاری هوشمندانه امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: مشارکت مردم در موضوع جهش تولید، نتایج خوبی از جمله خودکفایی اقتصادی را در پی خواهد داشت. تحقق جهش تولید مستلزم فعالیت جهادی و مشارکت مردمی است.
امید فراز گفت: تجربه نشان داده است که هر جا مردم در میدان حاضر بودند، نتایج خوب آن را برای کشور دیده ایم. اقتصاد مردمی منجر به جهش تولید می شود. جهش تولید نیازمند مشارکت همه جانبه مردم است. موضوع جهش تولید برگرفته از اهمیت اقتصاد مردم، معیشت، ایجاد درآمد و خودکفایی است و تحقق جهش تولید بعنوان شعار سال در حوزه‌های مختلف تولید ضروری است.
وی با بیان اینکه استان خوزستان در حوزه تولید دارای جایگاه ویژه ای است و از تنوع و گستردگی در این حوزه برخوردار است تاکید کرد: طبیعتا با مشارکت مردم در امر تولید، اتفاقات خوبی در حوزه اقتصاد استان خواهد افتاد که حاصل آن جهش تولید است.
وی با اشاره به اینکه حمایت از تولید ملی باعث اشتغالزایی و رفاه عمومی در جامعه می شود گفت: در این خصوص مردم نیز باید با حمایت از تولیدات ملی از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنند.
عضو هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان در پایان ابراز امیدواری کرد: با مشارکت و همت مردم شاهد جهش در تولید و کامیابی برای مردم ایران باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.