تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۱۳

اعطای تسهیلات بدون وثیقه به کارآفرینان پیشرو

اعطای تسهیلات بدون وثیقه به کارآفرینان پیشرو

کارآفرینان پیشرو بدون وثیقه تسهیلات می‌گیرند.

کارآفرینان پیشرو بدون وثیقه تسهیلات می‌گیرند.

معاون توسعه کارافرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره حمایت از کارآفرینان پیشرو گفت: مصوبه حمایت از کارآفرینان پیشرو را به دولت ارائه کردیم که بر اساس آن علاوه بر پرداخت تسهیلات بدون وثیقه، دریافت روادید بین‌المللی و برگ سبز برای آن تسهیل می‌شود.

عیسی منصوری در مراسم نشست خبری هفته جهانی کارآفرینی گفت: با توجه به شرایط تحریمی و محدودیت‌های به وجود آمده بنگاه‌ها میدان بازی برای فعالیت نداشتند و در مقابل افراد کارآفرین وارد میدان شدند و بر این اساس رویکرد ما به حمایت از فرد کارآفرین تغییر کرد.

وی افزود: با توجه به این تغییر رویکرد، دولت مصوبه حمایت از کارآفرینان پیشرو منتخب در جشنواره کارآفرینی را در دستور کار قرار داد و این مصوبه فرآیند تصویب را طی می‌کند و جزئیات آن به زودی اعلام می شود.

معاون وزیر کار توضیح داد: براساس این مصوبه کارآفرینانی که در جشنواره‌های بین‌المللی به عنوان کارآفرین برتر انتخاب می‌شوند، تسهیلات بانکی و غیربانکی برای آنها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: چنانچه این پیشنهاد تصویب شود برای نخستین بار برای کسانی که به عنوان کارآفرین پیشرو انتخاب می‌شوند اطلاعات آنها در سامانه‌ای بارگذاری می‌شود و کارت‌هایی صادر می‌شود و کارآفرینان می‌توانند بدون وثیقه و ضمانت از تسهیلات بانکی بهره‌مند شوند.

منصوری اضافه کرد: این افراد می‌توانند علاوه بر دریافت تسهیلات بدون وثیقه از خط سبز گمرک و صدور روادید برای شرکت در رویدادهای بین المللی نیز بهره‌مند شوند و برای شرکت‌هایی که از کارآفرینان برتر استفاده می‌کنند  نیز مزیت‌هایی در نظر گرفته شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.