تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

در نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های خوزستان تأکید شد؛

اطلاع‌رسانی هنرمندانه روابط‌عمومی‌ها به مردم

اطلاع‌رسانی هنرمندانه روابط‌عمومی‌ها به مردم
نشست هم‌اندیشی شورای هماهنگی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی خوزستان سه‌شنبه (هفتم آذرماه) با موضوع «روایت پیشرفت‌ها» در سالن جلسات شرکت توسعه نیشکر برگزار شد.

آفتاب کارون:

نشست هم‌اندیشی شورای هماهنگی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی خوزستان سه‌شنبه (هفتم آذرماه) با موضوع «روایت پیشرفت‌ها» در سالن جلسات شرکت توسعه نیشکر برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این نشست، بر اهمیت روایت هنرمندانه دستاوردهای دولت در استان خوزستان تأکید شد و در ادامه مدیران روابط‌عمومی به بررسی چالش‌ها و راهکارهای مؤثر برای ارتقای شیوه‌های اطلاع‌رسانی و بهبود عملکرد پرداختند.

مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان در این نشست بر ضرورت هم‌افزایی مجموعه روابط‌عمومی‌ها تأکید کرد و خواستار دوری از نگاه جزیره‌ای در این حوزه شد.

امیر طرفیانی با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها ویترین دولت در خوزستان هستند، انعکاس هنرمندانه دستاوردهای دولت در استان را ضروری دانست و گفت که استاندار خوزستان نیز بر مبحث اطلاع‌رسانی هنرمندانه در حوزه روابط‌عمومی‌ها تأکید دارد و معتقد است که با این نوع اطلاع‌رسانی، کارها ماندگار می‌شود.

به گفته او، هر طرح و پروژه‌ای باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد تا فرایند آن طرح و پروژه از ابتدا تا انتها برای مردم به تصویر کشیده شود و مردم از این فرایند مطلع شوند.

برنامه‌ریزی برای تولید و توزیع محتوا و ایجاد اتاق فکر در حوزه اطلاع‌رسانی در بخش‌های مختلف از دیگر محورهای سخنان مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان در این نشست بود.

تبیین دستاوردها برای اقشار مختلف مردم

مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی نیز در ادامه این مراسم، از اعلام آمادگی این شرکت برای برگزاری نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی در واحدهای نیشکری خبر داد و گفت که با این اقدام، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی با فرایند تولید شکر و صنایع جانبی آشنا می‌شوند.

دکتر ولید آلبوناصر از نگاه مدیرکل روابط‌عمومی استانداری در زمینه اطلاع‌رسانی هنرمندانه دستاوردها و تولید محتوا قدردانی و ابراز امیدواری کرد که با این نوع رویکردهای نوین، خلأ اطلاع‌رسانی در استان پر شود.

وی در ادامه به برگزاری اردوی‌های راهیان پیشرفت در استان اشاره کرد و با بیان اینکه شرکت توسعه نیشکر تاکنون میزبان جمع زیادی از دانش‌آموزان خوزستانی در واحدهای نیشکری بوده است، خواستار توجه به سایر اقشار جامعه در این اردوها شد.

مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر عنوان کرد که دانش‌آموزان صرفاً بخشی از جامعه را در برمی‌گیرند و لازم است اقشار دیگر نظیر هنرمندان، شاعران، نویسندگان، ورزشکاران، دانشجویان و… نیز زیر چتر این اردوها برای بازدید از دستاوردهای نظام اسلامی ایران در استان قرار گیرند.

آلبوناصر با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی کارآمد، گفت که شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برای اولین‌بار در سومین جشنواره شکرستان میزبان شاعران و نویسندگان خوزستانی بود؛ حضور این هنرمندان در انتشار دستاوردها به‌ دور از شیوه‌های مرسوم تبلیغی از اهمیت زیادی برخوردار است.

هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی خوزستان، موضوع دیگری بود که مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر به آن اشاره کرد و این هم‌افزایی و تعامل را عاملی برای انعکاس بیشتر و بهتر دستاوردها به مردم برشمرد.

وی از همکاری روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی خوزستان و راه‌آهن جنوب در برپایی سومین جشنواره شکرستان، قدردانی کرد و گفت که در این جشنواره، این دو نهاد پیشقدم شدند و اتفاقات خوبی در این تعامل و همراهی از جمله قطار گردشگری نیشکر و… رقم خورد.

اهمیت و جایگاه روابط‌عمومی‌ها، شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی، تعریف یک رویداد برای سفیران پیشرفت، استفاده از ظرفیت‌های هنری، اشتراک امکانات و توانایی‌های سازمان‌ها و ادارات دولتی در راستای جهاد تبیین، برجسته‌شدن نقش مردم در مراسم‌ها و مناسبت‌ها و… از دیگر محورهایی بود که مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر در این نشست به آن اشاره کرد.

در این نشست، مدیر روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی و گردشگری خوزستان نیز از برگزاری مطلوب سومین جشنواره برداشت نیشکر (شکرستان) قدردانی کرد و آن را کاری زیبنده در راستای جهاد تبیین و رونق گردشگری کشاورزی خوزستان عنوان کرد.

در ادامه نیز مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی خوزستان نظرها و پیشنهادهای خود را در رابطه با محور و موضوع نشست هم‌اندیشی شورای هماهنگی روابط‌عمومی ارائه دادند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.