تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴

استفاده از توانمندی بسیج مهندسین صنعت برای کمک به شهرک های صنعتی / مشارکت بسیج صنعت و معدن برای رفع موانع تولید صنایع

استفاده از توانمندی بسیج مهندسین صنعت برای کمک به شهرک های صنعتی / مشارکت بسیج صنعت و معدن برای رفع موانع تولید صنایع

بسیج صنعت و معدن برای رفع موانع تولید صنایع مشارکت می کند.

در جلسه اي با حضور مهندس محمديان مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان و مهندس محمد خانچي مسول سازمان بسيج مهندسين صنعت خوزستان به منظور هم افزایی و همکاری مشترک در زمینه پایش، عارضه یابی و کمک به احیا واحد‌های صنعتی نیمه فعال و راه اندازی مجدد این واحد‌ها تفاهم نامه همكاري امضا شد.

به گزارش آفتاب کارون، در اين جلسه مهندس خانچي با بیان اینکه بعضي از  صنايع در جنگ اقتصادی دچار مشکلاتي شدند افزود: سازمان بسيج مهندسين صنعت با تشکیل و ساماندهی گروه‌های متخصص جهادی شامل بسیجیان متخصص متعهد و باتجربه در سطح استان، کار عارضه یابی از واحد‌های صنعتی را انجام و در دستور کار کارگروه‌هایی با عنوان کلینیک تخصصی صنایع بسیج قرار می‌گیرد و پیگیری‌ها جهت احیا  مجدد آنان انجام می‌شود.

وی در ادامه افزود: با وجود ظرفيتهاي فراوان در استان خوزستان احياي فعاليت صنايع كوچك ضمن ايجاد رونق توليد مشكلات صنايع بزرگ در تامين كالاها را نيز مي تواند رفع نمايد.

مدیرعامل شهرک صنعتی نیز در این جلسه با بیان مشکلات واحدهای صنعتی افزود: واحدهای صنعتی بزرگ امکانات زیادی داشته و کمتر نیازمند راهنمایی و امور نرم افزاری هستند اما صنایع کوچک و متوسط معمولا نیروی انسانی بیشتر با امکاناتی حداقلی دارند و اشتغال و تولید مطلوبی در شهرک های صنعتی وجود داشته و این شرکت زیرساخت های مناسبی جهت واگذاری زمین به سرمایه گذاران صنعتی مهیا نموده است.

محمدیان افزود: شرکت شهرهای صنعتی وظایف حمایتی صنایع کوچک و آموزش های تخصصی به آنها را در خوزستان بر عهده دارد و بسیج مهندسین صنعتی با پتانسیل ها و توانمندی های خود در زمینه های تخصصی و وجود بسیحیان متخصص می تواند کمک شایانی یه شهرک های صنعتی نماید.

وی افزود: بسیجیان ما همیشه در همه عرصه های حساس مانند جنگ تحمیلی ۸ ساله، سیل، زلزله و غیره به کمک نظام آمده اند و توانسته اند به بهترین نحو ممکن وظایف انقلابی و‌جهادی خود را به انجام برسانند و قطعا ما از حضور بسیجیان متخصص سازمان مهندسین صنعت جهت کمک  به رفع موانع و‌ مشکلات واحد های صنعتی استقبال نموده و با تعاملات فی مابین خواهیم توانست کمک شایانی به بخش صنعت داشته باشیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.