اراده مصمم مدیران صنعت نفت بر جبران عقب ماندگی‌ها

اراده مصمم مدیران صنعت نفت بر جبران عقب ماندگی‌ها
نماینده ویژه مدیرعامل مناطق گفت: با تغییر نگرش‌ها در صنعت نفت، اراده همه مدیران بر جبران عقب ماندگی‌ها مصمم شده، هرچند حجم کارها بسیار است.

آفتاب کارون:

نماینده ویژه مدیرعامل مناطق گفت: با تغییر نگرش‌ها در صنعت نفت، اراده همه مدیران بر جبران عقب ماندگی‌ها مصمم شده، هرچند حجم کارها بسیار است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، صفر علی رئیسی، شنبه ۳ تیرماه در نشست صمیمی با مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان، مدیر امور مالی، مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید، مشاور و نماینده مدیرعامل در حوزه مسئولیت های اجتماعی، فرمانداران و ائمه جمعه شهرهای هفتکل، مسجد سلیمان، لالی و اندکا ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری نشست‌های بررسی مسائل شهرهای کم برخوردار اظهار داشت: نهضت مطالبه‌گری یکی از مهمترین راهکارها در رفع خلاء‌ها و حل مشکلات مردم پیرامون صنایع است.

وی افزود: متاسفانه در گذشته، نسبت به موضوع مسئولیت‌های اجتماعی و مسائل جوامع پیرامون تاسیسات صنعت نفت، کم توجهی و بی‌مهری وجود داشت که این بی‌مهری حتی شامل تاسیسات نفت نیز شده است و امروز با حجمی از تاسیسات فرسوده رو‌به‌رو هستیم.

نماینده ویژه مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در ادامه تاکید کرد: با وجود همه عقب ماندگی‌ها، اراده مدیران و کارکنان صنعت نفت و حتی وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بر رفع حداکثری کمبودها است.

وی در خصوص مسائل رسیدگی نشده در صنعت نفت گفت: متاسفانه وزیر سابق نفت علاوه بر اینکه نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی و مسائل جوامع پیرامون صنعت بی توجه بوده، نسبت به تاسیسات نفت، خطوط لوله، خانواده نفت و منابع انسانی صنعت نفت نیز بی‌توجه بوده است.

مهندس رئیسی ضمن قدردانی از مطالبه گران اجتماعی گفت: بسیاری از مطالبات از نفت بر حق است و وزیر نفت دولت سیزدهم و همچنین مدیرعامل شرکت ملی نفت ضمن برحق شمردن این مطالبات بر پیگیری و رفع آنان همیشه تاکید داشتند و پیگیری ها لازم را هم داشتند.

وی ادامه داد: خوشبختانه کارهای بسیار مطلوبی هم صورت گرفته است که از مهمترین آن، اختصاص ۲۰ هزار میلیارد تومان از سوی وزارت نفت برای مسئولیت‌های اجتماعی است که بخش اعظم آن یعنی ۱۲ و نیم هزار میلیارد تومان برای استان خوزستان تخصیص داده شد که این جدا از مبالغ پرداختی به شهرداری‌ها استان خوزستان از سوی نفت به عنوان حق آلایندگی‌هاست.

نماینده تام الاختیار مدیرعامل مناطق ادامه داد: مسئولیت صنعت نفت اختصاص و تامین منابع مالی بوده که نحوه مصرف و تاثیر آن بر جوامع به گونه‌ای که مردم اثر مثبت آن را ببینند از مسئولیت ما خارج است و باید توسط مطالبه گران از مسئولین استانی پیگیری و مطالبه شود تا بتوان منابع دیگری را از تهران پیگیری و جذب کرد.

این مدیر عالی صنعت نفت جنوب افزود: بسیاری از مطالبات مطرح شده در این نشست به حق بوده و ما متعهد هستیم که آنچه در حد و توان ما است از جمله ادوات ترابری محقق و پیگیری خواهیم کرد اما آنچه که نیاز به حمایت مرکز و اخذ مجوزهای لازم است را از تهران پیگیری خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.