کد خبر : 54639
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

اختصاص تسهیلات به واحدهای راکد خوزستان

اختصاص تسهیلات به واحدهای راکد خوزستان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد: اختصاص ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ به واحدهای راکد خوزستان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد: اختصاص ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ به واحدهای راکد خوزستان
 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از اختصاص ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۸ برای بازگشت به تولید واحدهای راکد و نیمه راکد در استان خبر داد.
حمیدرضا فلاح در گفت و گو با ایسنا، در خصوص احیای واحدهای راکد در خوزستان اظهار کرد: براساس بررسی‌های انجام شده ۷۰۰ واحد صنعتی و کشاورزی راکد و نیمه راکد در استان وجود دارد که باید برای بازگشت به تولید این واحدها برنامه‌ریزی کرد؛ البته ممکن است همه این واحدها امکان بازگشت به تولید را نداشته باشند.
وی با اشاره به تلاش برای بازگشت به تولید واحدهای راکد در خوزستان، افزود: در شورای برنامه‌ریزی استان ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احیای این واحدها از محل اعتبارات تبصره ۱۸ تخصیص یافته است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: قطعا با توجه به وضعیت واحدهای راکد امکان بازگشت به تولید همه این واحدها وجود ندارد و واحدهایی که دارای شاخصه‌های اقتصادی و سودآوری باشند برای بازگشت به تولید مورد حمایت قرار خواهند گرفت و در اولویت خواهند بود.
فلاح ادامه داد: علاوه بر تخصیص اعتبارات تبصره ۱۸ به واحدهای راکد و نیمه راکد استان، از طریق مکانیزم‌های دیگر تامین مالی برای راه‌اندازی مجدد و بازگشت به تولید این واحدها تلاش خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم این مهم را در استان محقق کنیم.
وی بیان کرد: البته برخی از واحدهای راکد و نیمه راکد با مسائلی به جز مشکلات مالی از جمله بحث‌های حقوقی مواجه هستند که در این زمینه نیز تلاش خواهیم کرد با حمایت‌هایی شرایط را برای بازگشت به تولید واحدهایی که امکان و شرایط آن را داشته باشند، فراهم کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.