تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان:

احیاء ۱۶۰ واحد صنعتی راکد، باعث تحول در اقتصاد و تولید خوزستان می شود / سفر رئیس جمهور به خوزستان واحدهای نیمه تعطیل و تعطیل صنعتی استان را امیدوار به آینده کرد

احیاء ۱۶۰ واحد صنعتی راکد، باعث تحول در اقتصاد و تولید خوزستان می شود / سفر رئیس جمهور به خوزستان واحدهای نیمه تعطیل و تعطیل صنعتی استان را امیدوار به آینده کرد
احیاء 160 واحد صنعتی راکد، باعث تحول در اقتصاد و تولید خوزستان می شود

آفتاب کارون:

علی مهدی پور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان، سفر رئیس جمهور به خوزستان را نقطه عطف و به جریان افتادن خون تازه ای در رگ های صنعت خوزستان به خصوص واحدهای کوچک صنعتی در شهرک های صنعتی عنوان کرد.

وی ادامه داد: سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان خوزستان و دیدار با مردم و صنعتگران و بخش های مختلف اقتصادی و اجتماعی و … نشان دهنده توجه دولت به استان خوزستان و رفع مشکلات است، این سفر قطعا دستاوردهای بزرگ و مثبتی برای ایجاد ثروت، کاهش بیکاری، رونق اقتصادی، افزایش تولید و مهار تورم خواهد داشت.

مهدی پور بیان داشت: نگاه رئیس جمهور و هیئت دولت به خوزستان نگاه همراه با رفع مشکلات، برنامه ریزی جهت توسعه استان و همراهی با واحدهای صنعتی نیمه تعطیل و راکد و تعطیل بود که در این سفر ۱۶۰ واحد صنعتی راکد و نیمه تعطیل به چرخه تولید برگشتند و در اولین افتتاح در شهرک صنعتی شماره یک دزفول خط تولید کاغذ مقوا با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان در شرکت کارتن محمد دزفول افتتاح شد که راه اندازی خط تولید کاغذ مقوا در این شرکت زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر را به همراه داشته و تاکنون ۳۰ نفر جذب شده و بقیه نیروها به تدریج جذب خواهند شد.

وی گفت: یکی از ظرفیت‌های موجود این خط تولیدی صادرات بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ تُن کارتن در سال است که محصولات این شرکت علاوه بر خوزستان و استان‌های همجوار به عراق نیز صادر می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان بیان داشت: حضور رئیس جمهور در جشن احیا ۱۶۰ واحد راکد صنعتی، واحدهای نیمه تعطیل و راکد را به آینده امیدوار کرده است و قطعا با رفع مشکلات و تنگناهای شرکت های صنعتی راکد می توانیم شاهد امید آفرینی برای جوانان جویایی کاری باشیم که دارای مهارت و تخصص می باشند.

مهدی پور در پایان گفت: تهسیلات پرداخت شده برای راه اندازی و احیا ۱۶۰ واحد صنعتی رقمی معادل ۲ هزار میلیارد تومان بوده است که باعث اشتغالزایی ۶ هزار نفر شده است و توانسته بخش عظیمی از سرمایه های راکد مردمی را مجدد فعال سازد و دغدغه صنعتگران را مرتفع کند که جا دارد از مجموعه دولت و شخص رئیس جمهور تقدیر و تشکر نمایم.

گفتنی است جشن احیاء ۱۶۰ واحد صنعتی در کارخانه کارتن سازی محمد برگزار و در این جشن، واحدهای صنعتی راکد مختلف از شهرهای استان با برگزاری نمایشگاهی توانمندی های خود را به معرض نمایش گذاشته بودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.