کد خبر : 54943
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱

اجرای طرح قلم پاییزه و زمستانه با هدف یادگیری پایدار در خوزستان

اجرای طرح قلم پاییزه و زمستانه با هدف یادگیری پایدار در خوزستان
معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از اجرای طرح‌ قلم پاییزه‌ و زمستانه با هدف برقراری عدالت آموزشی و تثبیت یادگیری بین دانش‌آموزان خبر داد.
معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از اجرای طرح‌ قلم پاییزه‌ و زمستانه با هدف برقراری عدالت آموزشی و تثبیت یادگیری بین دانش‌آموزان خبر داد.
سیده فرانک موسوی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی و به منظور ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی و همچنین ایجاد فرصت‌های یادگیری پایدار، طرح آموزش قلم پاییزه و زمستانه ویژه دانش‌آموزان هدف طرح جهش که در ارزیابی مرحله اول این طرح شناسایی خواهند شد، با بهره‌مندی از توان معلمان خیر آموزشی طراحی شده است.
وی ادامه داد: در این راستا مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان خوزستان با تشکیل کمیته تخصصی طرح، نسبت به اجرای طرح قلم پاییزه و زمستانه اقدام خواهند کرد.
معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آموزش و پیگیری مستمر دانش‌آموزان نیازمند توجه، با برگزاری کلاس‌های فوق برنامه و جلسات آموزش خانواده به صورت ماهانه توسط معلمان زیر نظر مدیر مدرسه انجام می‌شود و دانش‌آموزان در این طرح از آموزش‌های حمایتی بیشتری برخوردار خواهند شد.
وی افزود: کمک به تحقق اهداف اسناد بالادستی سند تحول بنیادین برنامه درس ملی، ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی، ارتقای کمی و کیفی سطح آموزش و پرورش دانش‌آموزان، جلوگیری از افت تحصیلی دانش‌آموزان هدف طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی و کاهش فاصله سطح علمی دانش‌آموزان از اهداف کیفی این طرح است.
موسوی در خصوص هدف کمی اجرای طرح قلم پاییزه و زمستانه خاطرنشان کرد: پوشش صددرصدی دانش‌آموزانی که در نخستین مرحله ارزیابی طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی، جزو دانش‌آموزان نیازمند توجه قرار خواهند گرفت از دیگر هدف‌های اجرای این طرح است.
وی یادآور شد: در تابستان امسال نیز طرح قلم تابستانه با هدف جلوگیری از افت تحصیلی در تابستان و کاهش فاصله سطح علمی دانش‌آموزان دبستانی برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.