تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۸:۴۴

آغاز فرآیند انتقال برون استانی فرهنگیان خوزستان

ثبت نام اینترنتی فرهنگیان متقاضی نقل و انتقال برون استانی از ۷ اسفندماه آغاز شده است و تا ۲۰ اسفندماه ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ثبت نام اینترنتی فرهنگیان متقاضی نقل و انتقال برون استانی از ۷ اسفندماه آغاز شده است و تا ۲۰ اسفندماه ادامه دارد.

محمد تقی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نقل و انتقال برون استانی فرهنگیان از روز گذشته (۷ اسفندماه) به صورت ثبت نام اینترنتی آغاز شده است و تا ۲۰ اسفندماه ادامه داد. نتایج نقل و انتقالات نیز نیمه دوم فروردین‌ماه ۹۸ اعلام می شود.

وی افزود: نقل و انتقال فرهنگیانی که از شرایط لازم برای انتقال برون استانی برخوردار هستند، در دو بخش دائم (عادی) و موقت انجام می شود که انتقال موقت به صورت یک‌ساله است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان‌کرد: ثبت نام و تقاضای انتقال فرهنگیان براساس شیوه‌نامه به صورت اینترنتی در سامانه نقل و انتقال فرهنگیان به آدرس http://enteghal.medu.ir/ صورت می گیرد.

تقی‌زاده گفت: دارا بودن حداقل ۵ سال سابقه خدمت به صورت رسمی یا پیمانی در آموزش و پرورش تا شهریور ماه ۹۸ از شرایط انتقال به صورت دائم است. در عین حال فرهنگیان متقاضی انتقال به صورت موقت باید ۲ سال سابقه کار به صورت رسمی یا پیمانی داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه افراد متقاضی باید مدت تعهد استخدامی خود را به صورت کامل در منطقه مبدا طی کرده باشند، تصریح کرد: به دلیل اینکه نقل و انتقالات به شکل سامانه ای اجرا می شود و حجم کار نیز بسیار بالا است، از این رو امکان پاسخ‌گویی به نامه های شخصی در این خصوص وجود ندارد.

وی در پایان یادآور شد: نقل و انتقال فرهنگیان بر اساس عدم نیاز مبدا انجام می شود و اگر اداره کل مبدا به متقاضی نیاز داشته باشد، انتقال صورت نمی گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.