تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۳:۰۸

آشنایی با اهداف مهندس امیرحسین برهمند کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز

آشنایی با اهداف مهندس امیرحسین برهمند کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز
مهندس امیرحسین برهمند یکی از جوانان دهه 60 است که دارای کارشناسی مدیریت دولتی از دانشگاه آزاد شوشتر و همچنین کارشناس HSE می باشد و امروز به عنوان سرپرست اردوگاه 78 فتح در شرکت ملی حفاری ایران مشغول به کار می باشد.

آفتاب کارون:

مهندس امیرحسین برهمند یکی از جوانان دهه ۶۰ است که دارای کارشناسی مدیریت دولتی از دانشگاه آزاد شوشتر و همچنین کارشناس HSE می باشد و امروز به عنوان سرپرست اردوگاه ۷۸ فتح در شرکت ملی حفاری ایران مشغول به کار می باشد.
وی می گوید: اگر موفق شدم با رای اعتماد مردم وارد ساختمان قرمز رنگ شورای شهر اهواز شوم، اهداف گوناگونی را برای رفع مشکلات شهر اهواز و همچنین توسعه این کلانشهر مد نظر دارم.
ابتدا اینکه سیستم ممیزی کردن مسائل مالی را در شهرداری اجرایی خواهیم کرد تا بتوانیم تمامی مسائل را به صورت واقعی و شفاف با مردم در میان بگذاریم، همچنین اینکه نمی پذیریم تفاوت پرداخت مالیات و عوارض فردی که در کیانپارس مشغول کار است و درآمد دارد با فردی که در مناطق کم برخوردار زندگی می کند یکسان باشد.
یکی دیگر از اهداف من توجه به فضای سبز ویران کلان شهر اهواز است، همچنین جغرافیایی در هم ریخته شهر اهواز با ۴ ۰۰هزارنفر درخانه های بدون سند و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت حاشیه نشین باید ساماندهی شود، متاسفانه ساکنین مناطق محروم و حاشیه شهر اهواز از کمترین امکانات اولیه هم برخوردار نیستند و منطقه ای مثل ملاشیه با ۸۰ هزار نفر جمعیت که به اندازه یک شهرستان جمعیت آن می باشد فاقد حتی یک اداره آتش نشانی می باشد.
این کاندید ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز می گوید: ما در اهواز دو پارک بانوان داریم که نیمه کاره رها شده اند و انشالله اگر وارد شورا شدم، قطعا برای ساماندهی و استفاده از آنها برنامه ریزی خواهیم کرد، همچنین باید پارک ورزش صبحگاهی و عصرگاهی بانوان در اهواز ایجاد شود، زیرا در تمامی کلانشهرها چنین مهمی ایجاد شده است، اما در اهواز فاقد این ظرفیت هستیم.
یکی دیگر از اهداف مد نظر من توجه به کمربندی شهر است، زیرا معتقدم هویت هر شهر و زیبایی هر شهر با کمربند آن مشخص خواهد شد و ما باید در اهواز به عنوان مرکز استان که سالانه بیش از ۲۰ میلیون مهمان نوروزی، زائرین اربعین و همچنین راهیان نور را داریم در زمینه کمربند شهری به نتایج مطلوبی دست یابیم.
برهمند بیان داشت: یکی دیگر از اهداف من به عنوان کاندید شورای شهر اهواز این است که قاطعانه مانع از تقسیم کردن سازمانها و مدیران بین اعضای شورای شهر شوم ومانع افراد متخلف و سودجو شوم، از این رو ما باید ابتدا در زمینه انتخاب افراد شایسته و توانمند تمام تلاش خود را بکار گیریم و مردم را متقاعد به انتخاب افراد اصلح کنیم، سپس به فکر متحد کردن و یکدل کردن اعضای شورای شهر باشیم.
وی ادامه داد: فکر می کنم با توجه به روحیه و توانمندی و دانشی که دارم بتوانم مانع از حضور کانون های قدرت و ثروت در شهرداری و شورای شهر شوم و با استفاده از ظرفیت مسئولین متعهد متخصص ودرکنارآنهامراجع دینی و مذهبی استان و همراهی سایر اعضای شورای شهر و شهرداری توانمند به سمت تحول در کلانشهر اهواز گام برداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.