کد خبر : 52047
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

علیرضا باوی رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان:

ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صلح و سازش در خوزستان وجود دارد / استفاده از سفیران صلح و همیاران شورا برای ترویج فرهنگ صلح و سازش

ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صلح و سازش در خوزستان وجود دارد / استفاده از سفیران صلح و همیاران شورا برای ترویج فرهنگ صلح و سازش

راهبرد اساسی قوه قضائیه، استفاده بهینه از ظرفیت شورای حل اختلاف در امر صلح و سازش پرونده‌ها است.

معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: راهبرد اساسی قوه قضائیه، استفاده بهینه از ظرفیت شورای حل اختلاف در امر صلح و سازش پرونده‌ها است.

علیرضا باوی گفت: حل و فصل پرونده‌ها و منتهی کردن آن‌ها به صلح و سازش از راهبرد اساسی قوه قضائیه در استفاده بهینه از ظرفیت شورای حل اختلاف می‌باشد.

 وی می گوید: بحث جایگزین‌های قضایی و استفاده از ظرفیت‌های شورای حل اختلاف در صلح و سازش‌های پرونده‌ها باید بطور جدی پیگیری و اقدامات لازم صورت بپذیرد.

به گفته او با توجه به دستور العمل قوه قضائیه پرونده‌های قصاص باید تعیین تکلیف شوند و برای تسریع در این امر سازمان زندان‌ها و دادسرا‌ها با استفاده از شورای حل اختلاف و ستاد صبر اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صلح و سازش در خوزستان وجود دارد و در جهت توسعه و ترویج این فرهنگ خداپسندانه باید از سفیران صلح و همیاران شورا که افرادی متنفذ و دارای جایگاه بسیار خوبی در بین مردم هستند برای حل و فصل اختلافات و مختومه کردن پرونده‌ها استفاده کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.