تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

اندیکا محروم‌ترین شهرستان خوزستان شد

«اندیکا» به عنوان محروم‌ترین شهرستان خوزستان معرفی شد.

«اندیکا» به عنوان محروم‌ترین شهرستان خوزستان معرفی شد
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خوزستان گفت: براساس اعلام هیئت دولت بنا شد هر استان یک شهرستان که نسبت به شهرستان‌های دیگر محروم‌تر است را معرفی کند که در خوزستان شهرستان اندیکا انتخاب شد.
به گزارش آفتاب کارون به نقل از تسنیم از اهواز، رضا قیصی‌پور در حاشیه جلسه سند توسعه اندیکا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حدود یک سال قبل در جلسه‌ای که با استاندار برگزار شد مقرر شد با توجه به مشکلات بسیاری که در شهرستان اندیکا در زمینه زیرساختی، فرهنگی و اشتغال وجود دارد طرح جامعی در راستای اشتغال اجرایی شود.

وی افزود: طرح جامع اشتغال اندیکا در معاونت امور اقتصادی استانداری بررسی و براساس اعلام هیئت دولت قرار شد هر استان یک شهرستان خود را که نسبت به شهرستان‌های دیگر استان محروم‌تر است را معرفی کند که در استان خوزستان شهرستان اندیکا انتخاب شد.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خوزستان با اشاره به این‌که وزارت کشور متولی این امر شد و برای اجرایی شدن طرح جامع توسعه شهرستان اندیکا پیگیری‌های بسیاری را انجام داد، ادامه داد: امسال با توجه به مکاتبات با وزیر کشور و دو جلسه گردهمایی مدیران منتخب استانداری در وزارت کشور، حکمی توسط وزیر کشور به‌ عنوان مسئول توسعه شهرستان اندیکا ابلاغ شد.

وی گفت: اداره کل سرمایه‌گذاری استانداری خوزستان به‌ عنوان مدیرکل منتخب برای پیگیری طرح انتخاب شد، بر این اساس قرار شد ۳ کمیته زیرساخت، اشتغال و فرهنگی تشکیل داده شود که استاندار باید حکم مدیران پیشنهادی را ابلاغ کند.

قیصی‌پور با اشاره به برگزاری جلساتی در حوزه‌های زیرساختی، عمرانی، اشتغال و فرهنگی عنوان کرد: در این جلسات دستگاه‌ها موضوع‌های خود را مطرح کردند و قرار شد کمیته‌ها فعالیت خود را آغاز کنند و با بررسی دقیق مشکلات، پروژه‌های عملیاتی را در جلسه‌ای که اوایل هفته آینده با حضور همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استانداری برگزار می‌شود را نهایی کنیم.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خوزستان با اشاره به تأکید استاندار بر عملیاتی شدن طرح یاد شده بیان کرد: اندیکا از نظر پراکندگی وسعت دارد و به سبب این‌که ۹۲ درصد آن به بخش روستایی تعلق دارد امکانات زیرساختی همچون جاده بسیار مهم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.