تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰

پیام مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت هفته پدافند غیرعامل

پیام مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت هفته پدافند غیرعامل

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند با صدور پیامی فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل را تبریک گفت.

آفتاب کارون:

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان به مناسبت هفته پدافند غیرعامل پیامی صادر کرد که متن پیام «محمدرضا اسکندری» بدین شرح است؛

پدافند غیرعامل؛ صلح‌آمیز و کم هزینه‌ترین روش دفاعی با بالاترین سطح پایداری و اثربخشی است که بسترهای امنیت و اقتدار ملی را فراهم می‌آورد و مطابق با سفارش مؤکد و آینده‌نگری رهبر عظیم‌الشأن انقلاب مبنی بر اهمیت روز افزون موضوع و لزوم ارج نهادن به آن، همه آحاد جامعه و مسئولان و کارشناسان مرتبط می‌بایست این امر مهم را در تمامی برنامه‌ریزی‌های اساسی مدنظر قرار داده، و به بهترین وجه و کاملترین روش اجرا نمایند.

بر همین اساس، مجموعه اقدامات غیر مسلحانه‌ای که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری، تقویت فعالیت‌های ضروری، ارتقای پایداری ملّی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدها و اقدامات نظامی دشمن شود، باید در دستور کار و اولویت دستگاه‌های مسئول در کشور، استان و نیز منطقه آزاد اروند قرار گیرد.

سازمان منطقه آزاد اروند؛ به عنوان نهاد حاکمیتی در شهرهای آبادان و خرمشهر، ارتقاء سطح رضایتمندی مردم، تداوم خدمت‌رسانی و تأمین نیازهای ضروری منطقه، توأم با افزایش سلامت روان گروه‌های هدف در شرایط بحرانی ناشی از تهدیدات دشمن، بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه و شناسایی حیطه‌های آسیب‌پذیر را در دستور کار قرار داده تا این خطه کمترین آسیب‌ها را در پیشآمدهای احتمالی فوق متحمل شود.

درمقابل، مردم فهیم اروند نیز می‌بایست به‌منظور فرهنگ‌سازی، شناخت و آگاهی بخشی، از نکات آموزشی این حیطه استفاده کرده تا در رخدادهای غیرمترقبه، یاری رسان خادمان خود در دستگاه‌های متولی باشند.

هفته پدافند غیرعامل طی روزهای ۴ لغایت ۱۱ آبان‌ماه، هفته تقویت قوای بازدارندگی نهادهای مسئول و آموزش همگانی در خصوص این موضوع مهم جامعه است. این مناسبت را به تمامی امنیت‌آفرینان خدوم و تلاشگر منطقه تبریک عرض نموده و دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت خطیر از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

«محمدرضا اسکندری»
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.