کد خبر : 56033
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶

برگزارِی اولین نمایشگاه ‌اشتغال‌ دانشگاه شهید چمران اهواز

برگزارِی اولین نمایشگاه ‌اشتغال‌ دانشگاه شهید چمران اهواز
اولین نمایشگاه ‌اشتغال‌ دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود
اولین نمایشگاه ‌اشتغال‌ دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود
 سرپرست پردیس علم و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری اولین رویداد کاریابی و شبکه‌سازی تحت عنوان نمایشگاه کار و اشتغال دانشگاه خبر داد.
امین خرمیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری اولین رویداد کاریابی و شبکه‌سازی، اظهار کرد: اولین رویداد کاریابی و شکبه‌سازی، نمایشگاه کار و اشتغال دانشگاه شهید چمران اهواز آذرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: مخاطبان این نمایشگاه، شرکت‌ها، صنایع و سازمان‌ها و دانشجویان، نخبگان و علاقه‌مندان به حوزه اشتغال و کسب و کار است.
سرپرست پردیس علم و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به فرصت‌های شرکت در این نمایشگاه، گفت: ایجاد فرصت برای برقراری ارتباط با صنایع و شرکت‌ها، ایجاد فرصت اشتغال و همکاری با صنایع، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توانمندسازی دانشجویان برای حضور در بازار کار و آشنایی با انتظارات صنایع از مزایای شرکت در این رویداد است.
خرمیان با اشاره به هدف برگزاری این رویداد، عنوان کرد: هدف از برپایی اولین نمایشگاه کار و اشتغال، برقراری ارتباط میان دانشگاه و صنایع، بیان نیاز صنایع و شرکت‌ها و… است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی http://jobfair.scu.ac.ir  مراجعه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.