تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

بازدید نمایندگان شرکت مهندسی و توسعه نفت از ظرفیت های منطقه آزاد اروند

بازدید نمایندگان شرکت مهندسی و توسعه نفت از ظرفیت های منطقه آزاد اروند

دبیر کمیته نفت، گاز و پتروشیمی سازمان منطقه آزاد اروند از حضور اعضای کارگروه مشترک «شرکت متن» و سازمان منطقه آزاد اروند جهت بازدید و ارزیابی ظرفیت های تجاری، بازرگانی و زیرساختی این منطقه در راستای همکاری های دوجانبه، خبر داد.

آفتاب کارون:

وی تصریح کرد: در راستای این مهم و طی جلسات متعدد با شرکت مهندسی و توسعه نفت، در نهایت کارگروه مشترکی تشکیل شد که سفر اخیر این هیأت جهت بررسی ظرفیت های قانونی، تجاری، بازرگانی وزیرساختی این منطقه نسبت به سرزمین اصلی برای سوق دادن شرکت های نفتی زیر مجموعه « متن» جهت ثبت شرکت، ورود کالا و قطعات از مرز تجاری شلمچه و دیگر فعالیت های مرتبط، رقم خورد.

دبیرکمیته نفت، گاز و پتروشیمی سازمان منطقه آزاد اروند با ابراز خرسندی از نتیجه و افق روشن این همکاری، خاطرنشان کرد: بازدید از بندرخرمشهر و شرکت های تولیدی و خدماتی مربوط به حوزه های نفت و گاز در شهرک صنعتی خرمشهر و در نهایت بررسی مرز تجاری شلمچه از جمله مواردی بود که طی سفر دو روزه این هیأت، انجام شد.

قدرت اله طمیمیان ایجاد اشتغال و بالارفتن سطح مطالبه عمومی را از اهداف سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه انرژی دانست و اذعان داشت: سازمان منطقه آزاد تلاش دارد تا با برگزاری نشست های تخصصی با شرکت های نفتی و ارائه امتیازات این منطقه نسبت به سرزمین اصلی و دیگر مناطق، فرصت سرمایه گذاری داخلی و بین المللی در منطقه را ایجاد و بستر اشتغالزایی را فراهم کند.

شرکت مهندسی و توسعه نفت (به‌اختصار: متن) شرکت خدمات مهندسی نفت و گاز ایرانی است، که در سال ۱۳۷۳ به منظور مدیریت و نظارت بر روند اجرای پروژه‌های عظیم نفت و گاز در شرکت ملی نفت ایران تأسیس شد. شرکت متن در راستای اجرای پروژه‌های متعدد خشکی و دریایی با شرکت‌های پیمانکاری و مهندسی گوناگون در داخل و خارج از کشور همکاری داشته و زمینه لازم جهت انتقال فناوری و تکنولوژی مربوط به صنایع نفت و گاز وابسته به پروژه‌های فوق را به داخل کشور فراهم می‌نماید.,cp

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.