تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸

درخشش سازمان بسیج رسانه خوزستان

درخشش سازمان بسیج رسانه خوزستان

سازمان بسیج رسانه خوزستان در زمینه عملکرد و اطلاع رسانی رتبه برترین را به خود اختصاص داد.

کسب رتبه برترین سازمان در زمینه عملکرد و اطلاع رسانی توسط سازمان بسیج رسانه خوزستان

کسب رتبه برترین سازمان در زمینه عملکرد و اطلاع رسانی توسط سازمان بسیج رسانه خوزستان

 

سازمان بسیج رسانه خوزستان در زمینه عملکرد و اطلاع رسانی رتبه برترین را به خود اختصاص داد.

به گزارش آفتاب کارون به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خوزستان،سازمان بسیج رسانه خوزستان در زمینه عملکرد و اطلاع رسانی رتبه برترین را به خود اختصاص داد.

همچنین در این خصوص مسعود بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه کشور با اهدای لوح سپاس از سجاد بهمئی مسئول بسیج رسانه خوزستان با اهدا لوح از زحمات و تلاش های سجاد بهمئی قدردانی کرد.

یادآور می شود: در متن پیام مسئول سازمان بسیج رسانه کشور خطاب به بهمئی آمده است:
رسالت سترگ آگاهی بخشی و امید آفرینی به مردم از طریق ارائه تصویر و اطلاعات دقیق و وسیع میسر است و این مهم با بصیرت افزایی مجاهدان توانمند و کارآمد بسیجی متشکل گشته و بیش از پیش الگوی عملی رفتار انقلابی را در گستره ارز و طول شجره طیبه بسیج درخشان و نمایان می سازد اکنون که در مدت کوتاه تصدی مسئولیت با بهره گیری از جنبه های علمی و بروز شکوفایی از طریق فعالیت‌ها و اقدامات قابل قبول در حوزه کار رسانه اعم از گزارش عملکرد قرارگاه زیستی مبارزه با ویروس کرونا، مواسات و کمک مومنانه موجبات افزایش امید و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم ساختید تشکر و قدردانی می نمایم.
بصیری همچنین در بخش دیگری در این پیام خطاب به مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان اضافه کرده است:
از ایزد منان استمرار توفیقات جنابعالی را در طی مسیر به قله‌های رفیع عزت پیشرفت و اقتدار همه‌جانبه تحت عنایت خاصه حضرت ولی عصر(عج) و در پرتو منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «مدظله العالی» مسئلت دارم.
سجاد بهمئی مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان هم از تمامی اصحاب رسانه استان که شبانه روزی با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در حال فعالیت هستند، قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه رسالت سترگ و فاخر اطلاع‌رسانی از رخدادها برای تنویر افکار عمومی بر عهده رسانه ها است، ضمن قددرانی مجدد از زحمات و تلاش تمامی رسانه های خوزستان، افزود: بی شک انعکاس موفقیت ‌های بی‌نظیر ایران اسلامی که به برکت خون شهدا و رهبری‌های پیامبر گونه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) حادث گشته، نقطه عطفی در خبر و اطلاع‌رسانی اصحاب رسانه عزیز است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.