تاریخ انتشار : جمعه ۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳

گیت ورودی خوزستان توسط ارتش راه‌اندازی شد

گیت ورودی خوزستان توسط ارتش راه‌اندازی شد

گیت ورودی استان خوزستان توسط ارتش راه‌اندازی شد

گیت ورودی استان خوزستان توسط ارتش راه‌اندازی شد
ارشد ارتش در جنوب غرب کشور از راه‌اندازی گیت ورودی به استان خوزستان در پلیس‌راه اندیمشک برای غربالگری مسافران خبر داد.

به گزارش آفتاب کارون به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی در حاشیه افتتاح گیت ورودی خوزستان در جمع خبرنگاران با اشاره به فعال شدن نیروهای نظامی برای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: پس از فرمان رهبر معظم انقلاب در روز یکشنبه گذشته مبنی بر فعالیت نیروهای نظامی برای کمک به مقابله با شیوع بیماری کرونا در کشو، ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با محوریت نیروی زمینی رزمایشی را آغاز کرد که یکی از اهداف آن مسدود کردن ورودی های استان خوزستان با نظر استاندار و ستاد مبارزه با کرونا بود.

وی افزود: اهداف دیگر این رزمایش شامل ضد عفونی و انجام عملیات گندزدایی، ایجاد استراحتگاه و برقراری ایستگاه‌های غربالگری است.

ارشد ارتش در جنوب غرب کشور ادامه داد: پلیس‌راه اندیمشک به سبب اینکه یکی از پر ترددترین محورهای کشور است باید علاوه بر ضدعفونی خودروها، غربالگری مسافران نیز انجام و بنابر اعلام قبلی افراد مشکوک ۱۴ روز در مبادی ورودی قرنطینه شوند.

بیدادی تاکید کرد: به شهروندان توصیه می‌شود اخطارهای ستاد ملی مبارزه با کرونا را جدی بگیرند تا سلامت جامعه با خطر روبه‌رو نشود.

به گزارش تسنیم در این گیت به‌وسیله تب سنج توسط بسیج و دوربین حرارتی ارتش دمای بدن افراد گرفته می شود، همچنین ضدعفونی خودروهای ورودی و برپایی چادر جهت قرنطینه افراد مشکوک توسط ارتش پیش‌بینی شده است.

به گفته امیر بیدادی خدمات‌رسانی به مردم در این گیت‌ها به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.