کد خبر : 46617
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴

روحیه مردمی وزیر بهداشت به مذاق فرصت طلبان خوش نیامد / دغدغه وزیر رفع مشکلات مردم است

تمام دغدغه وزیر بهداشت رفع مشکلات مردمی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در جمع دانشجویان جدیدالورود پزشکی با اشاره به روحیه مردمی وزیر بهداشت گفت: متاسفانه این اخلاق مثبت وزیر به مذاق فرصت طلبان خوش نیامد.

به گزارش قلم ماندگار، رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در جمع دانشجویان جدیدالورود پزشکی با اشاره به روحیه مردمی وزیر بهداشت گفت: متاسفانه این اخلاق مثبت وزیر به مذاق فرصت طلبان خوش نیامد.

دکتر ایرج نظری با بیان اینکه تمام دغدغه وزیر بهداشت رفع مشکلات مردمی است، افزود: وی در سفر به خوزستان در جمع مردم بر ضرورت خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان تاکید کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز  همچنین در تشریح برخی اشکالات سیستم آموزشی گفت: متاسفانه فارغ التحصیلان پزشکی آشنایی با محیط کار در آینده ندارند!

وی با بیان اینکه دانشجویان فارغ التحصیل پزشکی حتما می بایست آشنایی کامل به وضعیت  و مسائل بهداشت و درمانی داشته باشند، با اشاره به سفر وزیر بهداشت به خوزستان گفت: علیرغم حوادث تروریستی اهواز وزیر بهداشت بطور ویژه از مراکز بهداشتی خوزستان بازدید کرد.

نظری در ادامه افزود: وزیر بهداشت در این سفر از نزدیک با مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان خوزستان آشنا و با افتادگی و روحیه ای مردمی در بین مردم حضور پیدا کرد.

وی حضور وزیر بهداشت در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی را فرصتی خوب برای بیان رو در روی مشکلات و خواسته های دانشجویان برشمرد و گفت: متاسفانه برخی در این بین فرصت سوزی کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین بیان کرد: رفتار دانشجو باید بر اساس اعتقادات قلبی باشد تا شاهد پیشرفت کشور باشیم‌.

نظری با بیان اینکه ما با سیاست و مسائل اجتماعی مخالفتی نداریم، گفت: دانشجوی مطالبه گر باید خواسته صنفی خود را منطقی بیان کند.

وی اولویت و ‌ماموریت علوم پزشکی را پرورش بهترین و برترین پزشکان و پیراپزشکان برشمرد و گفت: رفع مشکلات امروز حوزه بهداشت و درمان باید از آموزش شما دانشجویان حاصل شود.

وی گفت: بنده به عینه شاهد بودم که وزیر محترم بهداشت در سفر ۵ روزه خود به خوزستان با حضور در کنار مردم به دنبال شنیدن و رفع مشکلات مردم استان تا پاسی از شب در بیمارستان های استان حضور پیدا کرد و با بیماران از نزدیک گفت و گو می کرد.

نظری اظهار کرد: زمانی که تریبونی در اختیار کسی قرار می گیرد باید به بهترین نحو به دور از هیاهو و جنجال و توهین خواسته خودش را بیان کند.

وی در پایان  با بیان وقوع ریزگردها در استان ارتباطی با وزارت بهداشت ندارد، افزود: همه ما به ویژه دانشجویان باید به دور از تصویرسازی غلط و القای ناامیدی در جهت پیشرفت جامعه گام برداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.