کد خبر : 55547
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

یک سوم جامعه هدف در خوزستان از طرح «فجرانه» استفاده کرد

یک سوم جامعه هدف در خوزستان از طرح «فجرانه» استفاده کرد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان: یک سوم جامعه هدف در خوزستان از طرح «فجرانه» استفاده کرد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان: یک سوم جامعه هدف در خوزستان از طرح «فجرانه» استفاده کرد
 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: تاکنون یک سوم جامعه هدف در این استان از مرحله دوم طرح «فجرانه» استفاده کرده است.
به گزارش آفتاب کارون به نقل از مهر، مجتبی ظفری پور در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به اجرای طرح «فجرانه» در خوزستان اظهار کرد: با اجرای این طرح، افراد مشمول می‌توانند با یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومان ۱۱ قلم را که در سبد کالاهایی است، خریداری کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تاکید کرد: افرادی که مشمول طرح فجرانه هستند باید معادل ۵۳۰ هزار تومان کالا خریداری کنند تا یارانه ۲۲۰ هزار تومان فعال شود.
وی ادامه داد: برخی از مردم تصورشان این است که برای خرید اقلام تنها باید ۲۲۰ هزار تومان هزینه کنند در صورتیکه اینگونه نیست و باید خرید داشته باشند و بعد این مبلغ به عنوان تخفیف برای آنها فعال می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به اینکه طرح فجرانه از ۱۷ بهمن شروع شده است، بیان کرد: از ۱۷ اسفند ماه نیز مرحله دوم طرح فجرانه شروع شده که تاکنون یک سوم جامعه هدف از این یارانه استفاده کرده است.
وی گفت: حدود ۱۰ هزار فروشگاه در سطح استان خوزستان به طرح فجرانه متصل شده‌اند و شهروندان می‌توانند تا ۱۷ فروردین که پایان مرحله دوم است نسبت به استفاده از این یارانه اقدام کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خبر داد: مرحله سوم طرح فجرانه از ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا ۱۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.