کد خبر : 55176
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

پاکسازی بلوارهای ساحلی اهواز از قلیانی‌ها تا شب عید

پاکسازی بلوارهای ساحلی اهواز از قلیانی‌ها تا شب عید
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز عنوان کرد: پاکسازی بلوارهای ساحلی اهواز از قلیانی‌ها تا شب عید
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز عنوان کرد: پاکسازی بلوارهای ساحلی اهواز از قلیانی‌ها تا شب عید
 معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با بیان اینکه روند جمع‌آوری عرضه‌کنندگان قلیان ادامه داده می‌شود، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا شب عید شرایط خوبی در بلوارهای ساحلی ایجاد خواهد شد.
علی شمسی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت عرضه قلیان در پارک‌های اهواز اظهار کرد: جمع‌آوری عرضه‌کنندگان قلیان در اهواز آغاز شده و این کار در حال انجام است. با این حال هر چند کار جمع‌آوری در حال انجام است اما این گونه نیست که کاملا جمع شده باشند.
وی افزود: تاکنون تنها ۲۰ تا ۳۰ درصد عرضه‌کنندگان قلیان جمع‌آوری شده‌اند اما تعداد قلیان‌های جمع‌آوری شده از این افراد بسیار زیاد است.
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: با توجه به درآمد بسیار بالا، عرضه‌کنندگان قلیان پس از ضبط وسایل مجددا وسایل مورد نیاز برای این کار را خریداری و نسبت به عرضه قلیان در پارک‌ها اقدام می‌کنند.
وی عنوان کرد: پارک جای عرضه قلیان نیست و روند جمع‌آوری عرضه‌کنندگان قلیان ادامه داده می‌شود تا این معضلی که برای مردم در پارک‌ها ایجاد شده است، کامل رفع شود.
شمسی در خصوص فعالیت عرضه‌کنندگان در بلوارهای ساحلی گفت: با توجه به اینکه این افراد سریع متوجه می‌شوند که ما برای پاکسازی منطقه آمده‌ایم سریعا خود و وسایلشان را مخفی می‌کنند و ساعات کارشان را تغییر می‌دهند اما با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا شب عید شرایط خوبی در بلوارهای ساحلی ایجاد خواهد شد.
وی با بیان اینکه اقدامات برای رفع بی‌نظمی‌های شهری در حال انجام است، افزود: دست‌فروشان بازار عبدالحمید در مرکز شهر جمع‌آوری شده‌اند تا نظم و انضباط در سطح شهر برقرار باشد و کاسبان بتوانند خدمات بهتری به مردم ارائه دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.