تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

منطقه آزاد اروند در امداد رسانی به متروپل چه کرد:

عملکرد فرهنگی و رسانه ای منطقه آزاد اروند در متروپل

عملکرد فرهنگی و رسانه ای منطقه آزاد اروند در متروپل

به‌دنبال بروز حادثه ریزش بخشی از ساختمان متروپل آبادان که منجر به مصدومیت و فوت جمعی از همشهریان آبادان و خرمشهر و‌مینوشهر شد، «هماهنگی های لازم و فوری از طریق سازمان منطقه آزاد اروند جهت ارائه خدمات گسترده ی پشتیبانی فنی و خدماتی از سوی بخش‌های مختلف عمومی و تخصصی این سازمان به ستاد مدیریت بحران شهرستان آبادان در میدان عملیات امدادرسانی و آواربرداری متروپل بعمل آمد.

آفتاب كارون:

به‌دنبال بروز حادثه ریزش بخشی از ساختمان متروپل آبادان که منجر به مصدومیت و فوت جمعی از همشهریان آبادان و خرمشهر و‌مینوشهر شد، «هماهنگی های لازم و فوری از طریق سازمان منطقه آزاد اروند جهت ارائه خدمات گسترده ی پشتیبانی فنی و خدماتی از سوی بخش‌های مختلف عمومی و تخصصی این سازمان به ستاد مدیریت بحران شهرستان آبادان در میدان عملیات امدادرسانی و آواربرداری متروپل بعمل آمد.
اما خوب طبیعتا عملکرد منطقه آزاد اروند که بسیار مورد توجه مردم خوزستان است، در امدادرسانی به موضوع فوق زیر ذره بین شهروندان آبادانی و خوزستانی بود که الحق و الانصاف از همان دقایق ابتدایی منطقه آزاد اروند با برنامه ریزی مناسب وارد میدان شد و بخش عمده ای از کار امدادرسانی را عهده دار شد.
اما منطقه آزاد اروند در حوزه های فرهنگی و رسانه ای اقداماتی شامل
– ساماندهی مواکب و ایستگاه های صلواتی در محل حادثه متروپل
– تولید سرود و کلیپ هایی با موضوع متروپل
– راه اندازی قرارگاه فرهنگی و تولید محتوا
– برگزاری مراسم های ترحیم در مساجد سطح منطقه
– عرض تسلیت با حضور در منازل خانواده های محترم جانباختگان حادثه متروپل و تهیه و اهدا بسته های معیشتی .
– دیدار و عیادت از مصدومان حادثه متروپل
-اسکان نیروهای جهادی ،امدادی و آتش نشان.
-پشتیبانی قرارگاه رسانه .
– بنرهای اطلاع رسانی و تسلیت.
-تولید تیزر و تهیه گزارش های تصویری
– پویش رسانه ای ( قهرمان من)
– پویش رسانه ای (همه آمدن)
– پویشی با موضوع (روایت های همدلانه) را به طور مداوم و روزانه انجام داد.
همچنین اقداماتی شامل
-نصب ۳عدد دوربین مداربسته در محل حادثه متروپل
-ارایه ی خدمات فنی شبکه، اینترنت و ارتباط زنده در مرکز فرماندهی مدیریت بحران
-ایجاد شبکه مشترک با نصب سوییچ اختصاصی سازمان با سایر یگان های ذیربط
– تهیه تجهیزات لازم شامل رایانه رومیزی، لپتاپ، پرینتر ، اسکنر ، تلویزیون ، دوربین ، مودم اینترنت در محل جلسات ستاد بحران
از اهم خدمات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات این سازمان می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.