کد خبر : 55325
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

خوزستان در بخش افتتاح پروژه‌های ورزشی در کشور کم‌نظیر است

خوزستان در بخش افتتاح پروژه‌های ورزشی در کشور کم‌نظیر است
خوزستان در بخش افتتاح پروژه‌های ورزشی در کشور کم‌نظیر است
خوزستان در بخش افتتاح پروژه‌های ورزشی در کشور کم‌نظیر است
 معاون فنی مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به افتتاح ۲۲ پروژه ورزشی در دهه مبارک فجر، گفت: اقدامات صورت گرفته در خوزستان در بین ادارات کل ورزش و جوانان سطح کشور کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر است.
امین دارابی در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد:  از زمانی که آقای بنی‌تمیم به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان انتخاب شدند سیاست ما بر این بوده است که ابتدا پروژه‌های در دست اقدام را به افتتاح برسانیم. در همین راستا تقسیم‌بندی مبنی بر پروژه‌های بالای ۷۰ درصد، پروژه‌های زودبازده و پروژه‌های در مناطق محروم صورت گرفت. ضمن اینکه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تأکید داشت توجه ما روی پروژه‌های مناطقی باشد که طی سال‌های قبل کسی چندان پیگیر آن‌ها نبوده است.
وی ادامه داد: همچنین چند پروژه در استان خوزستان به دلیل مشکلات حقوقی سال‌ها راکد مانده بودند که می‌توان به سالن چندمنظوره شعیبیه شوشتر، سالن بانوان قلعه چنان، شهرستان کارون، استادیوم ورزشی کارون و زمین‌های چمن مصنوعی در بندر ماهشهر اشاره کرد. خوشبختانه از طریق امور حقوقی مشکل حقوقی این پروژه‌ها را پیگیری و بررسی کردیم و توانستیم این پروژه‌ها را فعال کنیم. آخرین پروژه‌ای که در همین راستا فعال شد پروژه سالن چندمنظوره شعیبیه شوشتر است که تا پیش از پایان سال مناقصه آن نیز برگزار می‌شود.
معاون فنی مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان کرد: آنچه امسال ما به دنبال آن بودیم، در ابتدا افتتاح ۷۰ پروژه ورزشی بود که با بررسی‌هایی که داشتیم متوجه شدیم با تلاش بیشتر می‌توانیم بیش از ۱۰۰ پروژه را تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسانیم. خوشبختانه تاکنون ۹۰ پروژه به افتتاح رسیده است و ۲۲ پروژه نیز برای افتتاح در دهه فجر در دستور کار است. اقدامات صورت گرفته در خوزستان در بین ادارات کل ورزش و جوانان سطح کشور کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر است و می‌توان گفت امسال به هر مناسبتی پروژه‌هایی برای افتتاح داشته‌ایم.
وی با اشاره به پروژه‌های شاخص در نظر گرفته شده برای افتتاح در دهه فجر، گفت: امیدواریم این پروژه‌ها که شامل استادیوم شهید مجدیان دزفول، پیست موتورسواری اندیمشک، بازسازی کامل استخر سرپوشیده شوش، زمین چمن مصنوعی بوارده جنوبی آبادان و چند پروژه زمین چمن مصنوعی در سطح استان هستند با حضور وزیر ورزش در خوزستان به بهره‌برداری برسند. خوشبختانه نمایندگان محترم مجلس نیز با نگاه محرومیت‌زدایی اعتباراتی از مسئولیت‌های اجتماعی نفت برای این پروژه‌ها اختصاص دادند.
دارابی با بیان این که ۴ خوابگاه ورزشی در شهرهای گتوند، لالی، هفتکل و آبادان داریم که حتماً تا پیش از پایان سال دو خوابگاه به افتتاح خواهند رسید، خاطر نشان کرد: پیشرفت فیزیکی همه خوابگاه‌های ورزشی اشاره شده بیش از ۹۵ درصد است که در انتظار ابلاغ اعتبار برای خریداری تجهیزات هستیم. همچنین تا پیش از خردادماه سال ۱۴۰۳ نیز استخرهای رامشیر، باغملک، سوسنگرد و آغاجری به افتتاح خواهند رسید. نهضت افتتاح زمین چمن‌های مصنوعی در سطح استان نیز ادامه خواهند داشت. در دو سال مدیریت آقای بنی‌تمیم سه زمین چمن مصنوعی با ابعاد استاندارد در شهرهای خرمشهر، اهواز و آبادان افتتاح کردیم. ضمن اینکه احداث زمین چمن‌های طبیعی زیادی نیز در دستور کار است که خوشبخانه پنج زمین چمن زیر کشت رفته‌اند.
وی در ادامه عنوان کرد: بازسازی سالن‌های ورزشی شهرستان گتوند به خاطر جهان پهلوان امین میرزازاده در دستور کار قرار گرفت و تلاش کردیم این اماکن همچون اماکن سطح کشور که قهرمان جهان و المپیک در آنها تمرین می‌کنند آماده شوند که در دهه فجر افتتاح خواهند شد.
معاون فنی مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که عمده پروژه‌هایی که در استان به افتتاح می‌رسند از اعتبارات استان یا مسئولیت‌های اجتماعی نفت است، ادامه داد: برای ۲۲ پروژه‌ای که قرار است در دهه فجر به افتتاح برسند بالغ بر ۳۵ میلیارد اعتبار صرف شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.