کد خبر : 46502
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

افزایش ۴ برابری جرائم طی ۱۰ سال

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا مقیمی در همایش کارآگاهان پلیس آگاهی با اشاره به روند رشد و پیچیدگی جرائم در کشور اظهارکرد: بسیاری از جرائم بعد از اتفاقاتی که در سال‌ ۸۶ و ۸۷ افتاد روند تصاعدی یافت، آن زمان پلیس آگاهی با حدود ۲۳۰ هزار جرم روبه‌رو

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا مقیمی در همایش کارآگاهان پلیس آگاهی با اشاره به روند رشد و پیچیدگی جرائم در کشور اظهارکرد: بسیاری از جرائم بعد از اتفاقاتی که در سال‌ ۸۶ و ۸۷ افتاد روند تصاعدی یافت، آن زمان پلیس آگاهی با حدود ۲۳۰ هزار جرم روبه‌رو بود اما در حال حاضر تعداد جرائم به یک میلیون جرم رسیده است.

وی با استناد به همین آمار تصریح کرد: اما متناسب با رشد جرائم توان و پیروی انسانی ما افزایش نیافته است. به عنوان مثال تا پایان برنامه ششم ما باید حدود ۳۰۰۰ کارآگاه داشته باشیم اما درحال حاضر ۷۰۰ کارآگاه داریم.

رییس پلیس آگاهی ناجا همچنین با اشاره تقدیر از کارآگاهان برگزیده گفت: پرونده‌های یکسال گذشته تا پایان فروردین ماه را از سراسر استان‌ها دریافت کردیم و بر اساس آن از کارآگاهان برگزیده در حوزه‌های کلاهبرداری، جرایم جنایی، اقتصادی و … تقدیر خواهیم کرد.

در پایان این مراسم از کارآگاهان برگزیده تقدیر شد.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.