اعلام برنامه‌های هفته کار و کارگر در منطقه آزاد اروند

اعلام برنامه‌های هفته کار و کارگر در منطقه آزاد اروند

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد اروند، برنامه‌های هفته کار و کارگر این مدیریت را در سطح شهرهای آبادان و خرمشهر تشریح کرد.

آفتاب کارون:

به‌گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «محبوبه آل‌علی»مدیر کار و خدمات اشتغال این سازمان، ضمن گرامیداشت مقام کارگر و تبریک فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر، بیان کرد: طبق روال هر ساله و به‌مناسبت گرامیداشت مقام کارگر برنامه هایی برای تکریم این قشر کوشا در شهرهای آبادان و خرمشهر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای کارگر منطقه آزاد اروند، مقارن با هفته کار و کارگر، افزود: تکریم از خانواده‌های معزز شهدای کارگر در این هفته در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: تجلیل از کارگران دارای مدال‌های ورزشی و کارفرمایان پیشرو از دیگر برنامه‌های این مدیریت در هفته کار و کارگر خواهد بود.

آل‌علی ادامه داد: همچنین کارفرمایان و مدیرانی که در حیطه حقوق و مزایا، مطابق با قانون کار نسبت به تحقق حق کارگر اهتمام می‌ورزند، تجلیل خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از کارگران نمونه‌ فعال در سایت صنعتی شهرهای آبادان و خرمشهر و سایت تجاری شلمچه، خاطرنشان کرد: به همین مناسبت در دیدار با ائمه جمعه دو شهرستان، گزارشی پیرامون وضعیت اشتغال در کارگاه‌های تولیدی و صنعتی منطقه ارائه خواهد شد.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد اروند، با بیان شرکت در برنامه‌های کارگاهی هفته کارگر در شهرهای آبادان و خرمشهر، گفت: مشارکت در برگزاری جشنواره ورزشی، تفریحی هیات ورزش کارگری منطقه آزاد اروند با مشارکت خانواده‌ کارگران منطقه، از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته برای فعالان زحمتکش و خدوم عرصه تولید و صنعت در منطقه آزاد اروند در نظر گرفته شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.