تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۱۹

استقبال کم‌نظیر گردشگران از منطقه آزاد اروند

استقبال کم‌نظیر گردشگران از منطقه آزاد اروند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند آمار نهایی بازدید گردشگران از شهرهای آبادان خرمشهر را اعلام کرد.

آفتاب کارون:

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت‌الاسلام و المسلمین عادل فریحی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان، در تشریح آمار بازدید گردشگران نوروزی از شهرهای آبادان و خرمشهر، بیان کرد: در نوروز سال جاری با توجه تقارن آغاز سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، سفرهای نوروزی شروعی زودهنگام داشت.

وی افزود: با توجه به حضور گسترده کاروان‌های راهیان نور در منطقه، همچنین تمایل هم‌میهنان برای سفر به شهرهای آبادان و خرمشهر پس از پایان یافتن پاندمی کرونا، فرآیند حضور گردشگران در منطقه آزاد اروند بر خلاف سال‌های گذشته، از ۱۰ روز زودتر و در تاریخ ۱۵ اسفندماه، کلید خورد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: بر همین اساس و با احتساب بازه زمانی ۱۵ اسفندماه لغایت ۱۳ فروردین‌ماه، بالغ بر ۳۱۱ هزار و ۲۹۰ نفر اقامت در منطقه آزاد اروند به ثبت رسید که این تعداد اقامتگاه‌های گردشگری و اردوگاه‌های منطقه را شامل می‌شود.

فریحی یادآور شد: در مجموع تعداد ۲ میلیون ۷۳ هزار نفر گردشگر طی ۲۸ روز از منطقه آزاد اروند و جاذبه‌های دیدنی، گردشگری، تاریخی و دفاع مقدس در شهرهای آبادان و خرمشهر بازدید به‌عمل آوردند که در نوع خود یک آمار کم‌نظیر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.