کد خبر : 52459
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶

در نشست مشترک تامین اجتماعی و شورای هماهنگی تشکلهای کشاورزی خوزستان مطرح شد:

توسعه همکاری و تسریع در انجام بیمه کشاورزان و صیانت از بیت المال

توسعه همکاری و تسریع در انجام بیمه کشاورزان و صیانت از بیت المال
توسعه همکاری و تسریع در انجام بیمه کشاورزان و صیانت از بیت المال

در نشست مشترک اداره کل تامین اجتماعی خوزستان و تشکلهای کشاورزی خوزستان بر لزوم توسعه همکاری دوجانبه و تسریع در انجام بیمه کارگران و کارفرمایان بخش کشاورزی خوزستان و همچنین اتخاذ راهکارهایی برای صیانت از بیت المال و جلوگیری از سوء استفاده افراد من غیر الحق از معافیتهای بیمه ای کشاورزان تاکید شد.
مهندس عبدالرضا روشنی مدیرکل جدید تامین اجتماعی خوزستان به همراه تعدادی از معاونین خود با حضور در دفتر مرکزی انجمن صنفی کشاورزان استان در جلسه شورای هماهنگی تشکلهای کشاورزی استان شرکت کرد و ضمن استماع مسائل و مطالبات جامعه کشاورزی از آمادگی کامل همکاران خود در سراسر استان برای همکاری و تسریع در انجام بیمه تامین اجتماعی کشاورزان خبر داد و گفت: رویکرد تامین اجتماعی، تعامل سازنده با کارگران و کارفرمایان است و در این مسیر تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت.
دکتر اسدی رییس شورای هماهنگی تشکلهای کشاورزی خوزستان هم در این نشست گفت: بیمه تامین اجتماعی از حقوق کشاورزان است. علاوه بر کارگران مزارع باید کارفرمایان بخش کشاورزی هم از حق بیمه تامین اجتماعی برخوردار شوند. بسیاری از کشاورزان مانند یک کارگر در واحد زراعی خود مشغول به کار هستند لذا طبیعی است که اینها هم باید از مزایای بیمه تامین اجتماعی و تمام حقوق یک کارگر بهره‌مند شوند.

وی همچنین گفت: دغدغه های دوستانمان در سازمان تامین اجتماعی را درک می کنیم و تمام توان خود را بکار خواهیم برد که ریالی از بیت المال، استفاده من غیر الحق نشود.
در این نشست هم اندیشی، مدیران تشکلهای کشاورزی به بیان مسائل و مطالبات جامعه کشاورزی پیرامون موضوع بیمه تامین اجتماعی پرداختند و تصمیمات مهمی از جمله تعیین یک کمیته مشترک تطبیق و بررسی در استان و شهرستانها برای بررسی و صحت آزمایی اسناد پرونده های بیمه کشاورزان و صدور رای قطعی تشکیل و فورا شروع بکار کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.