کد خبر : 51499
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵

از سوی مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی خوزستان

انهدام ۶۰ تن کالای متروکه و قاچاق غیرقابل مصرف / علی اصغر نظام دوست: بدنبال حمایت از کالای تولید داخل و صیانت از سلامت مردم هستیم

انهدام ۶۰ تن کالای متروکه و قاچاق غیرقابل مصرف / علی اصغر نظام دوست: بدنبال حمایت از کالای تولید داخل و صیانت از سلامت مردم هستیم

عملیات انهدام ۶۰ تن کالای متروکه و قاچاق غیرقابل مصرف انجام شد.

از سوی مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی خوزستان و با حضور نمایندگان دادستان، غذا و دارو و دستگاههای ذیربط، عملیات انهدام ۶۰ تن کالای متروکه و قاچاق غیرقابل مصرف انجام شد.
مدیر سازمان جمع آوری املاک و فروش املاک تملیکی خوزستان در این خصوص گفت: در راستای تکالیف و وظایف این سازمان در قبال کالاهای سلامت محور که قابلیت مصرف ندارند یا فاقد استاندارد هستند عملیات انهدام ۶۰ تن کالای متروکه و قاچاق غیرقابل مصرف در یکی از انبارهای این سازمان انجام شد.
علی اصغر نظام دوست ارزش این میزان کالا را ۴/۵ میلیارد ریال برشمرد و گفت: انهدام چنین کالاهایی با هدف حمایت از کالای تولید داخل و صیانت از سلامت مردم است و این اقدامات همچنان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: کالاهای قاچاق و متروکه که سلامت محور هستند می توانند جان مردم را به خطر بیاندازند لذا در این خصوص بدنبال حمایت از کالای تولید داخل و صیانت از سلامت مردم هستیم.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.