تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۸:۵۳

سامانه خرید و ارسال محصولات مشاغل خانگی راه اندازی شد

سامانه خرید و ارسال محصولات مشاغل خانگی راه اندازی شد

سامانه خرید و ارسال محصولات مشاغل خانگی راه اندازی شد.

سامانه خرید و ارسال محصولات مشاغل خانگی راه اندازی شد.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه اندازی سامانه خرید و ارسال محصولات مشاغل خانگی، خبر داد.

به گزارش آفتاب کارون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی منصوری گفت: سامانه خرید و ارسال محصولات مشاغل خرد، کوچک و خانگی راه اندازی شد.

وی بیان کرد: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با مشارکت جهاد دانشگاهی تلاش کردند با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی، علاوه بر بستر سازی لازم برای تولید ماسک، گان و مواد ضدعفونی کننده، امکان خرید محصولات و دریافت خدمات از سامانه‌های معتبر و دارای مجوز اینترنتی تحت پوشش سامانه www.ohop.ir را فراهم آوردند.

منصوری افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت بهره گیری از همه فرصت‌ها برای رفع مسائل و مشکلات ناشی از شیوع این ویروس، از طریق این سامانه محصولات مشاغل خرد و کوچک و خانگی به دست مصرف کننده‌ها می‌رسد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بدیهی است فراهم کردن شرایط برای ارسال ملزومات بهداشتی و سایر اقلام ضروری به دست مردم، می‌تواند در کاهش تردد در سطح شهر‌ها موثر باشد.

وی اضافه کرد: در کنار تلاش شبانه روزی و ارزشمند کادر درمانی و پزشکی و مدافعان سلامت، این اقدام و سایر کار‌هایی که در سایر بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی انجام می‌شود بتواند در قطع یا کاهش زنجیره انتقال کرونا موثر واقع شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.