کد خبر : 49937
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳

پیام حجت الاسلام دکتر جامعی بمناسبت وحدت حوزه و دانشگاه

پیام حجت الاسلام دکتر جامعی بمناسبت وحدت حوزه و دانشگاه

حجت الاسلام دکتر محمد امین جامعی با صدور پیامی، فرارسیدن سالروز وحدت حوزه و دانشگاه را بعنوان دو نهال ارزشمند انقلاب اسـلامی گرامی داشت.

حجت الاسلام دکتر محمد امین جامعی با صدور پیامی، فرارسیدن سالروز وحدت حوزه و دانشگاه را بعنوان دو نهال ارزشمند انقلاب اسـلامی گرامی داشت.

در پیام حجت الاسلام دکتر محمد امین جامعی از اساتید دانشگاه و فعالین اجتماعی استان آمده است:

۲۷ آذرماه سالروز شهادت اندیشمند فرزانه آیت الله دکتر محمد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، پیوند مقدس و مبارک رهروان علم و دین را گرامی می داریم. وحدت حوزه و دانشگاه یعنی وحدت در احیا و تقویت ارزش های اسلامی و دینی در کنار علم و اندیشه، خودباوری و پرورش انسان هایی خوداتکا و دین باور که در نتیجه تعامل مستمر و تداوم همکاری های اندیشمندان و متخصصان حوزه و دانشگاه محقق می شود.

بدون شک دانشگاهی می تواند در پرورش نسل آینده ساز کشور عزیزمان ایران، سربلند باشد که در کنار علم و دانش جوانان این مرزو بوم به احیا و حفظ ارزش های دینی و اسلامی انقلاب نیز بپردازد و ما امروز هم بیش از هر زمان دیگری به این وحدت مبارک و عزت آفرین نیازمندیم تا بتوانیم گامهای استوار و محکمی برای پیمودن راه های دشوار و دستیابی به قله های پیشرفت برداریم و پیوند دو نهاد معرفت آفرین و دانش افروز می تواند مسیر سعادت و بالندگی ایران عزیزمان را هموار سازد.

وحدت حوزه دانشگاه به عنوان دو پایگاه مهم فکری جامعه، برای حفظ فرهنگی اصیل در مقابل هجوم ارزش های غربی و وارداتی، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

اینجانب به نوبه خود فرارسیدن سالروز شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح که از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی بعنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نامیده شد را گرامی داشته و از قشر فرهیخته دانشگاه و روحانیون گرانقدر می‌خواهم با درک متقابل از جایگاه رفیع علمی یکدیگر، روز به روز با همگرایی بیشتر، در مسیر پیشرفت و تعالی هرچه بیشتر نظام اسلامی گام بردارند.

حجت الاسلام دکتر محمد امین جامعی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.