کد خبر : 55933
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵

درخشش کانون بسیج مهندسی کشاورزی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) اهواز در جشنواره مالک اشتر / کاوه لیموچی: کسب چهارمین لوح افتخار سازمانی، نتیجه تلاش و مجاهدت شبانه روزی بسیجیان است

درخشش کانون بسیج مهندسی کشاورزی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) اهواز در جشنواره مالک اشتر / کاوه لیموچی: کسب چهارمین لوح افتخار سازمانی، نتیجه تلاش و مجاهدت شبانه روزی بسیجیان است
کانون بسیج مهندسی کشاورزی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) اهواز درخشید

کانون بسیج مهندسی کشاورزی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) اهواز با مدیریت دکتر کاوه لیموچی توانست در جشنواره مالک اشتر با کسب لوح افتخار سازمانی بدرخشد و موفقیت کسب کند. به گزارش آفتاب کارون، در این لوح افتخار که به امضای سرهنگ پاسدار حسین نیسی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) غرب اهواز رسیده آمده است:

مسئول و آحاد بسیجیان شعبه دبیرخانه اقشار کانون کشاورزی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع)؛

در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا، بر اساس ارزیابی های انجام شده مبتنی بر فرآیند اشراف کلی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در وضعیت، عملکرد سال ۱۴۰۲ مفتخر به کسب عنوان شعبه دبیرخانه اقشار کانون موفق در سطح ناحیه در جشنواره مالک اشتر گردیده اید. بدیهی است این موفقیت مرهون تلاش و مجاهدت شما و مجموعه خدوم آن رده می باشد. اینجانب بر خود لازم می دانم از مجاهدت های بی قفه و مخلصانه شما تقدیر و تشکر نمایم. انشاالله این افتخار در سال های آتی نیز حفظ گردد.

در همین ارتباط کاوه لیموچی مدیر کانون بسیج مهندسی کشاورزی ناحیه مقاومت امام حسین(ع) اهواز با صدور پیامی کسب این افتخار به به آحاد بسیجیان تبریک گفت. در این پیام آمده است: شکر کنید خدا را که نعمت خدمت به مردم را به شما داده است. اینکه شما در جایگاهی هستید که می توانید به این مردم خوب و مؤمن و به این کشور اسلامی خدمت کنید، دادن این امکان به شما نعمت خیلی بزرگی است؛ این نعمت را شکرکنید(امام خامنه ای)

بدینوسیله کسب چهارمین لوح افتخار سازمانی که نتیجه تلاش و مجاهدتهای بی وقفه و شبانه روزی بسیجیان دغدغه مندِ کانون که در قالب رزمندگان مقابله با جنگ اقتصادی با بی مهری و مشکلات مقابله و مانع زدایی نموده و به عنوان تنها کانون بسیج مهندسی کلانشهر اهواز وظیفه امنیت غذایی آحاد مردم ولایتمدار شهر را بر عهده گرفته به گونه ای که در محصولات استراتژیک بویژه گندم این شهر رکورددار تولید محصول در سطح کشور با تاثیر معنی دار این کانون شد و موجبات تحقق افزایش تولیدات کشاورزی، دامی، شیلات، فضای سبز شهری و… در واحد سطح و راس همزمان با سایر فعالیت های فرهنگی در قالب جهاد تبین منطبق با سند راهبردی گام دوم انقلاب و تحقق قرارگاه های حکمرانی اسلامی با پوشش صد در صد روستاها و مناطق شهری نموده اید کمال تشکر و قدردانی را داریم و انشاالله به فضل الهی باقیات الصالحاتی باشد برای همه شما بزرگواران در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق هر چه بهتر و بیشتر شعار سال مقام معظم رهبری. در پایان ضمن عرض ارادت خدمت همه شما بزرگواران که اینجانب را همیشه همراهی نمودید، آینده پیش رو را بهتر و روشن تر از قبل می بینم.

 

 

کاوه لیموچی مدیر کانون بسیج مهندسی کشاورزی ناحیه مقاومت امام حسین(ع) اهواز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.