کد خبر : 55789
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱

در راستای اجرای سیاست‌های حمایتی و هدایت دانشجویان برتر

جذب دانشجوی استعداد درخشان به شیوه استادمحور در دانشگاه شهید چمران اهواز

جذب دانشجوی استعداد درخشان به شیوه استادمحور در دانشگاه شهید چمران اهواز
دانشگاه شهید چمران اهواز در مقطع کارشناسی ارشد به شیوه استادمحور دانشجو می‌پذیرد.
مسئول دفتر حفظ و هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دانشگاه شهید چمران اهواز در راستای اجرای سیاست‌های حمایتی و هدایت دانشجویان برتر، در مقطع کارشناسی ارشد به شیوه استادمحور دانشجو می‌پذیرد.
الهام حویزی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به انتشار فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان به شیوه استادمحور، اظهار کرد: دانشگاه شهید چمران اهواز در راستای اجرای سیاست‌های حمایتی و هدایت دانشجویان برتر، در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.
وی ادامه داد: بر این اساس، از میان دانشجویان برتر دوره کارشناسی پیوسته، دانشجویان دوره کارشناسی ورودی ۱۳۹۹ دانشگاه شهید چمران اهواز که حداقل سه چهارم کل واحدهای درسی را تا پایان نیم‌سال ششم گذرانده باشند و جزو ۲۰ درصد برتر ورودی خود هستند، می‌توانند در فراخوان شرکت کنند.
مسئول دفتر حفظ و هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: علاقه‌مندان و دانشجویان واجد شرایط می‌توانند تا فردا (۲۲ خرداد) از طریق سامانه http://derakhshan.scu.ac.ir مراجعه کنند.
وی با اشاره به جزئیات شیوه جدید پذیرش دانشجو، گفت: در این شیوه، استاد در درجه اول باید پروپوزال را مطرح و اعلام نیاز کند. استادی که خواهان پذیرش دانشجو به شیوه جدید است، باید در سامانه نظام ایده‌ها و نیازها(نان) ثبت‌نام کند و نیاز مرتبط با تخصص و رشته خود را انتخاب و یا نیاز جدیدی را ثبت کند. عنوان مطرح‌شده، در گروه آموزشی دانشگاه مطرح می‌شود و پس از تصویب در شورای پژوهش و فناوری دانشگاه، به معاونت آموزشی اعلام می‌شود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.