کد خبر : 55785
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۶:۱۶

بانک‌ها از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت بیشتری داشته باشند

بانک‌ها از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت بیشتری داشته باشند
بانک‌ها از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت بیشتری داشته باشند
معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: حرکت در مسیر اقتصاد دانش بنیان یکی از راهبردهای مقام معظم رهبری است .این مسیر به عنوان راهبرد اساسی و نجات دهنده اقتصاد کشور است و اثرگذاری آن بر همه ما آشکار است.
محمد راضی جلالی در نشست با شرکت‌های دانش‌بنیان و بانک‌های خوزستان که به منظور رفع مشکلات این شرکت‌ها در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: حرکت در مسیر اقتصاد دانش‌بنیان یکی از راهبردهای مقام معظم رهبری است که پایه‌گذار این موضوع، ایشان و رئیس جمهور اجراکننده این سیاست‌ها است.  این مسیر به عنوان راهبرد اساسی و نجات دهنده اقتصاد کشور است و اثرگذاری آن بر همه ما آشکار است.
به گزارش آفتاب کارون به نقل از ایسنا، وی افزود: توقیقاتی که در این مسیر حادث شده، نتیجه اعتماد و حمایت از جوانان بود که تلاش می‌کنند متناسب با مهارت و تلفیق آن با دانش، نیاز کشور در بسیاری از موضوعات را رفع کنند.
معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: سهم اقتصاد دانش ‌نیان نسبت به کل اقتصاد کشور زیاد نیست، اما همین که این حرکت آغاز شده، خوب است. طبیعتاً یکی از موضوعات مهم دستیابی به این دستاوردها، حمایت‌ها و پشتیبانی مالی بانک‌ها است و می‌توانند در تحقق اقتصاد دانش‌بنیان نقش آفرینی کنند.
راضی جلالی بیان کرد: کار بدون حمایت مالی به نتیجه نمی‌رسد و باید بستر حمایت مالی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور وجود داشته باشد تا به تحقق اهداف دست یابند.
وی عنوان کرد: موضوعاتی مانند روش‌های جدید تامین مالی، مولدسازی و تهاتر به کمک بانک‌ها آمدند تا با این روش‌ها نیازهای دانش بنیان‌ها را رفع کنند. انتظار می‌رود بانک‌ها بهتر کمک و حمایت کنند زیرا مسیر تعالی و پیشرفت اقتصاد کشور جزء اقتصاد دانش بنیان نیست و اگر به این باور برسیم فناوری و دانش بنیان را در اولویت قرار خواهیم داد.
انتهای پیام
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.