کد خبر : 55727
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵

سید حسین موسوی رئیس اتاق اصناف کشاورزی مرکز استان خوزستان:

کشاورزان خوزستان از تاخیر در پرداخت پول گندم ناراحت هستند / یکماه از برداشت گندم گذشت هنوز پول گندمکاران را نداده اند / استاندار ورود کند

کشاورزان خوزستان از تاخیر در پرداخت پول گندم ناراحت هستند / یکماه از برداشت گندم گذشت هنوز پول گندمکاران را نداده اند / استاندار ورود کند
یکماه از برداشت گندم گذشت هنوز پول گندمکاران را نداده اند

رئیس اتاق اصناف کشاورزی مرکز استان خوزستان گفت: در حالی که قرار بود مطالبات گندمکاران استان در اسرع وقت پرداخت شود ولی قریب به یکماه است که از برداشت گندم در استان گذشته است ولی هنوز مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است و کشاورزان گندمکار بابت این موضوع ناراحت هستند.
سید حسین موسوی گفت: بارندگی های سیل آسا و طوفان های هفته های اخیر باعث از بین رفتن بخش هایی از محصول گندم مزارع استان شد و در این شرایط انتظار می رفت مطالبات گندمکاران بموقع پرداخت شود و کشاورزان بیشتر حمایت شوند.
وی افزود: از سویی بسیاری از کشاورزان به بانکها هم بدهی دارند و ضروری است در چنین شرایطی مطالبات گندمکاران پرداخت شود تا کشاورزان بیش از این نگرانی نداشته باشند.
موسوی گفت: در حالی که کشاورزان گندمکار از قیمت خرید تضمینی گندم به ازای هر کیلو ۱۷۵۰۰ تومان ناراضی هستند لذا انتظار نداشتند اینقدر در پرداخت مطالبات آنها تاخیر ایجاد شود. تأخیر در پرداخت پول کشاورزان گندمکار منجر به دلسردی آنها می شود.
وی با اشاره به دلسوزی و پیگیری همیشگی استاندار خوزستان در خصوص موضوعات مرتبط با بخش کشاورزی گفت: انتظار داریم استاندار محترم در این قضیه هم ورود کند.
رئیس اتاق اصناف کشاورزی مرکز استان خوزستان در پایان گفت: در سال جهش تولید با مشارکت مردم انتظار می رود کشاورزان بیش از گذشته مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.