تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵

افتتاح دومین نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی بیماران کرونایی در خوزستان / سردار شاهوارپور: سپاه و نیروهای مسلح برای مقابله با کرونا پای کار است

افتتاح دومین نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی بیماران کرونایی در خوزستان / سردار شاهوارپور: سپاه و نیروهای مسلح برای مقابله با کرونا پای کار است

دومین نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی بیماران کرونایی در اهواز افتتاح شد.

دومین نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی بیماران کرونایی در اهواز افتتاح شد.
فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به افتتاح نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در اهواز گفت: این نقاهتگاه دومین نقاهتگاه ما در مرکز استان خوزستان برای بیماران کرونایی است.

به گزارش آفتاب کارون، سردار حسن شاهوارپور در حاشیه افتتاح نقاهتگاه سردار شهید سلیمانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در اهواز گفت: مبارزه با ویروس کرونا که مثل یک جنگ تمام عیار امروز همه دنیا را فرا گرفته، واقعا کار سختی است و لازم است همه دستگاه‌ها با همه امکانات پای کار باشند تا کادر درمان که در خط مقدم مقابله با این ویروس هستند، بتوانند موفق شوند. لذا مجموعه سپاه و نیروهای مسلح در کنار سایر دستگاه‌ها برنامه داریم و امکانات خود را پای کار آورده‌ایم.

 وی افزود: برنامه مشترکی با برخی از مجموعه‌ها انجام می‌شود؛ مانند کاری که هم اکنون با شرکت نفت انجام شده است. مجموعه نفت امکانات خود را پای کار آورده است و سالن ورزشی را تبدیل به یک نقاهتگاه ۱۰۰ تخت خوابی کرده است. این نقاهتگاه، دومین نقاهتگاه ما در مرکز استان خوزستان است. تاکنون دو نقاهتگاه ۱۰۰ تخت خوابی افتتاح شده و یک نقاهتگاه دیگر نیز وجود دارد تا ظرفیت نقاهتگاه‌های ما در مرکز استان به ۳۰۰ تخت خواب برسد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) در خوزستان تصریح کرد: در شهرستان‌ها نیز بیش از ۵۰۰ تخت پیش بینی شده است که آماده بهره برداری هستند. امیدواریم با همت همه مردم و مسئولان پای کار هرچه زودتر این ویروس را مهار کنیم و شرط کار، همکاری و همراهی است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.