تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۱۵

راه اندازی تالار گفتمان ویژه متقاضیان آزمون کارشناسی رسمی دادگستری / مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی رسمی دادگستری تا ۲۷ اسفند

راه اندازی تالار گفتمان ویژه متقاضیان آزمون کارشناسی رسمی دادگستری / مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی رسمی دادگستری تا ۲۷ اسفند

در راستای حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تالار گفتمان مرکز افتتاح شده است.

رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان از راه اندازی تالار گفتمان ویژه متقاضیان آزمون کارشناسی رسمی دادگستری سال ۹۸ خبر داد.

محمد کرم زاده با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری تا ۲۷ اسفند ۹۸ تمدید شده است گفت: متقاضیان در فرصت باقیمانده می توانند در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ثبت نام کنند.

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده جهت تهیه مدارک مربوطه و آپلود آن در فرم ثبت نام، حسب هماهنگی انجام شده از سوی مرکز امور وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده با سازمان سنجش، آپلود مدارک تحصیلی و سابقه کار الزامی نبوده و داوطلبان می‌توانند ضمن اسکن یک فرم تعهد دست نویس مبنی بر ارائه مدارک فوق الذکر در مراحل بعدی، مدارک و مستندات را در زمان اعلام شده ارائه نمایند که در صورت عدم ارائه هر یک از مدارک و مستندات فوق الذکر، پذیرش متقاضیان کان لم یکن تلقی خواهد شد.

وی گفت: همچنین به منظور تکریم ‌ارباب ‌رجوع و افزایش سطح خدمت رسانی به هموطنان گرامی و در راستای حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تالار گفتمان مرکز افتتاح شده است.

رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان افزود: متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به آدرس http://23055.ir/porseman و عضویت در تالار گفتمان، سئوالات، ابهامات و موضوعات خود را در خصوص شرایط ثبت ‌نام، منابع آزمون، سوالات آزمون و… مطرح و پاسخ صحیح را از کارشناسان دریافت کنند.

کرم زاده گفت: این آزمون در روز جمعه ۹ خرداد سال ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.