تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴

پیام رییس نظام مهندسی کشاورزی خوزستان بمناسبت روز مهندس

پیام رییس نظام مهندسی کشاورزی خوزستان بمناسبت روز مهندس

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی خوزستان با صدور پیامی، روز بزرگداشت مقام مهندس را به جامعه مهندسین پرتلاش و توانمند بخش کشاورزی استان تبریک گفت.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با صدور پیامی، روز بزرگداشت مقام مهندس را به جامعه مهندسین پرتلاش و توانمند بخش کشاورزی استان تبریک گفت.

در پیام فتح الله ابوعلی آمده است:

پنجم اسفندماه مقارن با بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی، روز مهندس نامگذاری شده است. مهندسان بعنوان سرمایه تخصصی کشور بشمار می آیند و بی تردید تاثیر مستقیم مهندسان در عرصه های گوناگون زندگی امروزی بر کسی پوشیده نیست. توجه به شایستگی و توانمندی مهندسان زمینه ساز ایجاد نگاه علمی و مهندسی است.

بدون شک رشد و توسعه بخش کشاورزی که یکی از محورهای اساسی توسعه اقتصادی بشمار می آید مرهون بهره گیری از ظرفیت و توانمندی مهندسین کشاورزی است و توسعه بیش از پیش بخش کشاورزی، محرک پیشرفت دیگر بخش های اقتصادی خواهد بود. ساماندهی تولید محصولات کشاورزی با همت مهندسین و نیروهای متخصص این بخش، نقش اساسی در توسعه پایدار بخش کشاورزی دارد. همچنین مهندسین کشاورزی نقش بسیار مهمی در اشتغالزایی در بخش کشاورزی دارند.

در این بین نظام مهندسی کشاورزی، پتانسیل و ظرفیتی بزرگ برای بخش کشاورزی استان بشمار می آید که تمام تلاش خود را در راستای ارتقاء مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و محیط زیست بکار خواهد گرفت.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاشگران عرصه مهندسی، این روز را به همه مهندسان بویژه مهندسان توانمند و متخصص عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان که خالصانه و صادقانه با کمترین امکانات برای کمک به توسعه کشاورزی و تحقق اقتصاد مقاومتی بر اساس سیاست‌های ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب تلاش می کنند تبریک عرض می نمایم و توفیقات روزافزون این قشر ارزشمند و پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت استان مخصوصا به بخش کشاورزی و کشاورزان از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

فتح الله ابوعلی – رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.