تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۴۹

پيام دعوت حجت الاسلام محمد امین جامعی به شركت در انتخابات

پيام دعوت حجت الاسلام محمد امین جامعی به شركت در انتخابات

انتخاب اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری دارای اهمیت فراوانی است.

حجت الاسلام دکتر محمد امین جامعی از اساتید دانشگاه و فعالین اجتماعی خوزستان با صدور پیامی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس یازدهم تاکید کرد و گفت: حضور مردم در این انتخابات سرنوشت ‌ساز خواهد بود و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناامید می کند.

وی در گفتگو با آفتاب کارون گفت: مجلس انقلابی و کارآمد با طراحی و تصویب قوانین راهگشا، نقش و تأثیری عمیق و تعیین کننده‌ در مسیر انقلاب بر جای می‌گذارد. نمایندگان چنین مجلسی قطعا واجد ویژگی‌های مشخصی‌اند که به‌طور دقیق می‌توان آنها را در بیانات مقتدای حکیم انقلاب یافت.

وی با اشاره به ویژگی‌های نماینده مجلس شورای اسلامی از منظر رهبر فرزانه انقلاب گفت: انتخاب اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری دارای اهمیت فراوانی است. رهبر معظم انقلاب در بیانات خود در خصوص انتخاب اصلح به شاخصه هایی مانند تدین و تقوا، توان مدیریتی، تنفر از فساد، حفظ عزت ملت، یکی بودن شعار و عمل، اخلاق و احساس مسئولیت، مرزبندی روشن با دشمن، ‌ترجیح مصالح کلی بر مصالح منطقه‌‌ای، صبر و بصیرت و ساده‌زیستى و پرهیز از ‌اشرافی‌گری اشاره می کنند که مردم فهیم و متدین باید برای انتخاب کاندید اصلح به این شاخصه ها توجه کنند.

وی با بیان اینکه در ایام اربعین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان افتخار اسلام قرار داریم گفت: باید فردی از جنس ایشان برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنیم چرا که ویژگی های این شهید می تواند در صحنه قانون گذاری حلال مشکلات مردم باشد.

حجت الاسلام دکتر محمد امین جامعی در پایان با تاکید بر اینکه انتخاب اصلح باید در انتخابات ۲ اسفند مورد نظر قرار گیرد ضمن قدردانی از حضور گسترده و پرشور مردم خوزستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: ملت ایران اسلامی همان گونه که در این راهپیمایی لبیک به ندای رهبری گفتند، در انتخابات مجلس یازدهم نیز پای صندوق‌های رای آمده و با انتخاب فرد اصلح، مجلس انقلابی تشکیل می دهند چرا که انتخاب آنها به همراه حضور حداکثری، امنیت کشور را تضمین می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.