کد خبر : 50086
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۳۵

اعلام حمایت سید علی مرعشی از کاندیداتوری سعادت نیا

اعلام حمایت سید علی مرعشی از کاندیداتوری سعادت نیا

سید علی مرعشی از خطبا و حقوقدانان خوزستان با صدور پیامی، حمایت خود از کاندیداتوری حجت الاسلام قربانعلی سعادت نیا را اعلام کرد.

سید علی مرعشی از خطبا و حقوقدانان خوزستان با صدور پیامی، حمایت خود از کاندیداتوری حجت الاسلام قربانعلی سعادت نیا را اعلام کرد.

متن پیام مرعشی به شرح زیر است:

بسمه تعالی
مردم شریف، انقلابی و ولایتمدار اهواز، باوی، کارون و حمیدیه

باسلام و احترام
بی شک حضور پر شور و شعور شما در راهپیمایی ٢٢ بهمن که تجدید میثاقی بود با آرمان های نظام و انقلاب، نویدبخش انتخاباتی باشکوه خواهد بود.
اینجانب بعنوان یکی از جوانان داوطلب ورود به مجلس شورای اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه، بر اساس پیشنهادات و تشویق بزرگان، فرهیختگان و جوانان، وارد عرصه انتخابات شدم. پس از مدتی با بررسی ها و رایزنی و مشورت با جمعی از دلسوزان و علاقمندان به پیشرفت، توسعه و تعالی جامعه، تصمیم گرفتم ضمن احترام به همه کاندیداهای محترم حاضر در عرصه انتخابات مجلس یازدهم، از ادامه فعالیت انتخاباتی در این دوره انصراف دهم. در اینجا بر خود لازم می دانم تا از محبت ها و حمایت های همه عزیزانی که به طرق مختلف در این مدت اینجانب را مورد حمایت و لطف خود قرار دادند، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و قدردان زحمات و تلاش ها و حمایت های همه دوستان هستم و به آن افتخار می نمایم.
اینجانب به حکم ادب، ضمن بررسی دیدگاهها و نظرات برخی از کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم در حوزه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه بالاخره پس از بررسی جمیع شرایط، با عذرخواهی از همه نامزدهای این حوزه انتخابیه، از حجت الاسلام قربانعلی سعادت نیا حمایت می نمایم و امیدوارم این برادر بزرگوار بتواند علاوه بر وظیفه اصلی نمایندگی نسبت به قول و وعده های خود مبنی بر حضور همه جانبه در گره گشایی از مشکلات مردم و توسعه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه عمل نماید. حجت الاسلام قربانعلی سعادت نیا فردی صالح، مومن، انقلابی، مردمی، پاکدست، کارآمد و دلسوز مردم و دارای سوابق ارزشمندی است.
همچنین از مردم انقلابی و فهیم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه هم درخواست دارم که مانند گذشته در پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی با مشارکت گسترده و همتی استوار در انتخابات ٢ اسفند بار دیگر حماسه ای ماندگار خلق کنند و برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان ایران اسلامی بیفزاید.
به امید داشتن شهری آباد که تلاش برای تامین امنیت، معیشت و پیشرفت جامعه، الگوی همه متولیان امور قرار گیرد.

 

سید علی مرعشی / ٢۵ بهمن ماه ۱٣٩٨

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.