تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

حل مشکلات کشور در گرو تشکیل مجلسی در تراز انقلاب است‌

حل مشکلات کشور در گرو تشکیل مجلسی در تراز انقلاب است‌

مجلس نقش مهمی در اداره کشور دارد.

امام جمعه اهواز با اشاره به نقش مردم در اداره کشور اظهار داشت: مجلس نقش مهمی در اداره کشور دارد. اگر مجلس انقلابی داشتیم، بسیاری از مشکلات اقتصادی امروز کشور وجود نداشت.
امام جمعه اهواز: ‌حل مشکلات کشور در گرو تشکیل مجلسی در تراز انقلاب است‌
به گزارش تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه درخوزستان در خطبه‌های سیاسی -عبادی نماز جمعه اهواز با اشاره به اهمیت مجلس در اداره کشور اظهار داشت:مجلس و نمایندگان اگر در تراز انقلاب باشند، خباثت‌های دشمن بی اثر خواهد بود.

وی افزود: چالش‌های اقتصادی امروز کشور به دلیل نداشتن مجلس انقلابی است. مجلس انقلابی مجلسی است که مرزبندی مشخص با دشمن، دارای صبر، بصیرت و ساده‌زیستی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب گفت: دشمن در تلاش است تا با پرداختن به حواشی، مانع دیده شدن دستاوردهای انقلاب اسلامی طی چهل سال گذشته شود، دستاوردهایی که نتیجه زحمات مردم در دل تحریم‌ها و مسیری است که خود انتخاب کرده‌اید.

وی با اشاره به دستاوردهای کشور در دوران تحریم‌های فلج کننده نظام سلطه بیان کرد: در سال‌های تحریم تمام راه‌های پیشرفت را بر جمهوری اسلامی بستند و در جنگ تحمیلی حتی سیم‌خاردار نیز در اختیار ما قرار ندادند اما پیروز و سربلند از میدان بیرون آمدیم.

امام جمعه اهواز در ادامه افزود: تاکنون در معرفی این دستاوردها خوب کار نکرده‌ایم حال آنکه دشمن کوچکترین پیشرفت‌ خود را بازتاب گسترده‌ای می‌دهد.معرفت دینی، سیاسی و اخلاقی و پیشرفت در مسائل گوناگون اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی، علمی و فناوری، مادی و معنوی از این دستاوردها می‌باشند.

موسوی فرد عدالت محوری، مبارزه با فساد، کاهش فقر از ۴۶ به ۹ درصد، پیشرفت نظامی و سازندگی و اقتدار و عزت بین المللی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: وجود استقلال و آزادی، اعتماد به نفس ملی، ایجاد جو قرآنی در کشور، مردم سالاری دینی، نقش آفرینی در منطقه و برگزاری انتخابات از دیگر دستاوردهای قابل توجه انقلاب اسلامی می‌باشند. دانش هسته‌ای، توسعه راه‌های ارتباطی و ساخت داروهای مهم بعد از انقلاب اسلامی از موفقیت های مهم پس از انقلاب است.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب گفت: انتظار می‌رود در این روز حماسی و تاریخی مردم خوزستان بار دیگر به صحنه بیایند و با حضور گسترده خود مشت محکمی بر دهان استکبار بزنند.

امام جمعه اهواز افزود: روز جمعه هفته آینده نیز مراسم چهلم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای همراهش در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار می‌شود که انتظار می‌رود مردم در این صحنه نیز با حضور پرشور خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این سردار رشید اسلام، انزجار خود را از آمریکای جنایتکار نشان دهند.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان به روز نیرو هوایی و اعلام همراهی این نیرو با انقلاب اشاره و گفت: حضور مقتدر نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس بر هیچکس پوشیده نیست و جا دارد یاد و خاطره شهدای والا مقام نیروی هوایی را گرامی بداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.