تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴

قضات در برابر مفاسد با قاطعیت برخورد کنند / دادگستری از قضات انقلابی که در برابر فساد ایستادگی کنند حمایت می کند

قضات در رسیدگی به پرونده های مفاسد برخورد قاطعی داشته باشند.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: قضات باید در رسیدگی به پرونده های مفاسد برخورد قاطعی داشته باشند.

به گزارش آفتاب کارون، حجت الاسلام صادق مرادی در جلسه با سرپرست و قضات دادسرای مجتمع قضایی شهید باهنر اهواز ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای قضات، بر لزوم مبارزه قاطع با فساد تاکید کرد و گفت: دادگستری از قضات خدوم و انقلابی که در برابر فساد ایستادگی کنند حمایت می کند و قضات باید در رسیدگی به پرونده های مفاسد با قاطعیت برخورد کنند.

وی افزود: قضات در برابر فشارها و جو سازیها در رسیدگی به پرونده ها باید سعه صدر داشته باشند و باید در مورد احکام صادره مردم را توجیه کرد تا مردم در جریان عملکرد و خدمات و زحمات دادگستری در برابر مفاسد قرار بگیرند.

رئیس دستگاه قضایی خوزستان با اشاره به نقش شورای حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش پرونده ها بیان داشت: با توجه به بافت عشایری استان زمینه صلح و سازش در خوزستان بالاست و باید از ظرفیت شورای حل اختلاف که مورد تاکید رئیس قوه قضائیه می باشد در ایجاد صلح و سازش پرونده ها استفاده و بهره برد و تلاش داریم که در مجتمع های قضایی استان شعب شورای حل اختلاف راه اندازی شود.

حجت الاسلام مرادی در ادامه این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، پس از شنیدن صحبت‌های قضات دادسرای مجتمع قضایی باهنر در خصوص مسائل و مشکلات کاری، نکاتی را پیرامون رفع این مسائل بیان داشت.

در این دیدار محمد گراوند معاون دادستان و سرپرست مجتمع قضایی شهید باهنر ضمن تقدیر از حمایت رئیس کل دادگستری از قضات این دادسرا، پیرامون بخشنامه رئیس قوه قضائیه جهت ارجاع پرونده ها به شورای حل اختلاف برای ایجاد صلح و سازش، خواستار تشکیل و راه اندازی شعب شورای حل اختلاف در این دادسرا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.