تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۶:۱۲

دیدار صمیمانه مدیر بهبود محیط کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با کسبه«مجتمع تجاری اروند»

دیدار صمیمانه مدیر بهبود محیط کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با کسبه«مجتمع تجاری اروند»
شامگاه روز گذشته، مدیر بهبود محیط کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در «مجتمع تجاری اروند» حاضر و با کسبه این بازار از نزدیک دیداری صمیمی داشت.

پل سفید:

وی با اشاره به اینکه این نشست طبق هماهنگی با بازاریان مجتمع تجاری اروند برگزار شد، افزود:  از جمله مباحثی که در این نشست مطرح شد ثبت سفارش واردات کالا بود که خوشبختانه در منطقه آزاد اروند واحدهای صنفی مستقر در بازارها به خصوص مجتمع تجاری اروند ( کنزالمال) مشکل خاصی در این زمینه، نداشتند.

عبود زاده در خصوص تأمین کالاهای مورد نیاز بازار، اظهار داشت: با توجه به اینکه هم اکنون کالاهایی در انبارها موجود است که توسط وارد کننده های عمده وارد منطقه آزاد اروند شده، بازاریان می توانند لیست نیازهایشان را به سازمان اعلام کنند تا جهت ارتباط با وارد کننده های عمده راهنمایی شوند و بتوانند احتیاجات بازار را از این طریق تأمین کنند.

مدیر بهبود محیط کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات بازاریان فرآیند زمان بر آزمایش های اداره استاندارد و بهداشت است که مقرر شد در جلسه ای با مدیریت بهداشت سازمان منطقه آزاد اروند، راه کارهایی برای برطرف شدن این وضعیت نیز در نظر گرفته شود.

عبود زاده موضوع اجرایی شدن ورود کالاهای ملوانی به منطقه و مشکلات مربوط به آن را از جمله مباحث مهم مورد بحث در این نشست عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه روند واردات کالاهای ملوانی به عهده مناطق آزاد نیست؛ اما  سازمان منطقه آزاد اروند رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خویش قرار خواهد داد تا کسبه بتوانند به راحتی کالاهای ملوانی را به منطقه وارد و باعث رونق کسب و کارها شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.